Ostravar Nefiltr On Trade aktivace

Zadání:

Nenásilnou cestou zlepšit povědomí o pivě Ostravar Nefiltr a zvýšit jeho prodej v Ostravském, resp. Moravskoslezském regionu s konzervativními konzumenty, kteří neradi zkoušejí nové věci.

Realizace:

Podpora prodeje na českém pivním trhu je pořádně zapeklitý úkol – přesně jak to máme rádi! Abychom zvýšili odbyt, uvedli jsme do 200 hospod a restaurací v regionu dvouúrovňovou soutěž: zákazníci získali za každá čtyři vytočená piva Ostravar Nefiltr obrandovaný los s garancí výhry, díky kterému obdrželi buď další rundu zdarma, mluvící otvírák či slevu do místního řeznictví; hospody mezi sebou zase soupeřily v množství vyčepovaného piva – pro 20 podniků s největší výtočí jsme totiž připravili vepřové hody z 20 kilogramů masa, které zajistil lokální dodavatel.

Akce byla propagována pouze v prostorách zúčastněných hospod a slavila obrovský úspěch. Zapojené hospody se předháněly ve výtoči a hody v nejlepších hospodách přilákaly velké množství lidí z celého okolí.

Fotografie

ov_nefiltr_web.jpg

Pojďme společně vytvořit váš projekt!