Red Bull Night Race 2012

Zadání:

Zopakovat úspěch předchozí klubové roadshow a využít potenciál tohoto unikátního nástroje v budování vztahu mezi společností Red Bull a jejími zásadními zákazníky v segmentu noční gastronomie.

Realizace:

Zastávky v jednotlivých klubech po celé České republice a Slovensku byly koncipovány jako reálný seriál Formule 1. Soutěžilo se o nejlepší čas ze všech a celkový vítěz získává exkluzivní možnost vidět na vlastní oči závody F1, včetně exkurze paddockem, jako host Red Bullu na zářijové Velké ceně Itálie v Monze. Kromě trenažéru výměny pneumatik jsme koncept obohatili o 2 gaming unit  - herní závodní simulátory a foto stěnu se zeleným klíčovacím pozadím, díky kterému si účastníci odnášeli například společné fotografie se Sebastianem Vettlem a Markem Webberem nebo s nádhernou kulisou Monte Carla. Možnost nahlédnout do světa Formule 1 takto zblízka přinesla podnikům, kde se zastávky odehrávaly, očekávaný nárůst návštěvnosti a proto tato jedinečná marketingová aktivita splnila klientem akcentovaný účel - budování business vztahů v on-premise kanále.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!