Samson Beer Pong University Challenge Tour

Zadání:

Představit pivo Samson a nový Samson Radler vysokoškolským studentům ve skutečně netradičním pojetí.

Realizace:

Na rozdíl od většiny tuzemských pivovarů jsme se při vytváření marketingové strategie pro značku Samson rozhodli zacílit především na vysokoškolské studenty. Období studia vysoké školy je velmi formativní a při dobré a kontinuální práci s touto cílovou skupinou jsme mohli vytvořit pro Samson silnou základnu loajálních heavy users, navíc s logicky předpokládanou solidní úrovní bonity. Při navrhování aktivit jsme spojovali zážitek z konzumace s určitými rituály nebo emocemi. Proto jsme na českou půdu přinesli evergreen všech amerických campusů – Beer Pong. Jednoduše návyková drinking game, kterou většina z nás zná minimálně z filmu. Roadshow po studentských barech odstartovala v roce 2012 v Praze a jižních Čechách, čítala na deset zastávek v nejzásadnějších vysokoškolských klubech a dala příležitost osobně participovat stovkám nových konzumentů, kteří cestou do celeorepublikového finále přirozeně šířili WOM značky Samson.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!