Ostravar On Trade aktivace

Zadání:

Zlepšit povědomí o pivě Ostravar Nefiltr a Mustang a zároveň zvýšit jeho prodej v Ostravském, resp. Moravskoslezském regionu s konzervativními konzumenty, kteří neradi zkoušejí nové věci.

Realizace:

Ostravar Nefiltr

Produkty Ostravar jsou skvělou ukázkou toho, jak dobře zvládáme marketing na regionální úrovni.Nenásilnou cestou jsme chtěli zlepšit povědomí o pivě Ostravar Nefiltr.

A jak jsme to udělali? Vybrali jsme 200 hospod a restaurací v ostravském regionu a připravili jsme dvojúrovňovou soutěž: Jednak mohli zákazníci získat za čtyři vytočená piva Ostravar Nefiltr los se skvělými výhrami. A jednak jsme pro místní podniky vypsali soutěž o největší vyčepované množství piva Ostravar.  20 podniků s největší výtočí jsme pak pohostili vepřovými hody z 20 kilogramů masa. A protože jsme národ milující hostiny, tak akce přilákala opravdu velké množství hostů a v regionu zlepšila povědomí o pivu Ostravar.

Ostravar Mustang

Do ostravarské stáje přibylo i nové pivo Ostravar Mustang a my jsme u toho samozřejmě nemohli chybět. V rámci on trade aktivace jsme si za cíl vzali zvýšit nejen prodeje nového Ostravaru Mustang u konzumentů, ale také zaujmout barmany (hospodské), aby chtěli pivo Mustang točit i po skončení všech marketingových akcí.

A jak jsme si naklonili zákazníky? No přeci jídlem. Ve 250 podnicích jsme zavedli akci, kdy každý, kdo si objednal 2 piva Mustang, dostal k pití balíček křupavých preclíků, které se díky své slané chuti skvěle k pivu hodí. A k radosti barmanů také díky své slané chuti pití piva podporuje. Pro samotné majitelé hospod a barmany jsme za jejich spolupráci přichystali stylové zástěry a trička. A výsledek? Ostravar Mustang se skvěle zapsal do povědomí všech konzumentů piva v moravskoslezském kraji.

Fotografie

ov_nefiltr_web.jpg
mustang_preclikyy

Pojďme společně vytvořit váš projekt!