Stella Artois Facebook

Zadání:

Naším úkolem bylo sjednocení komunikace prostřednictvím firemní facebookové stránky Stella Artois Czech Republic a zasažení relevantní cílové skupiny. Zadání obsahovalo také propojení online aktivit s offline kampaní a aktivizaci fanoušků.

Realizace:

Když má promo aktivita úspěch v reálném světě, proč ji nenechat žít i v tom virtuálním? Kampaň na podporu prodeje prémiové značky Stella Artois jsme propojili s digitální rovinou a na dohodnuté období od září 2014 do dubna 2015 jsme se starali o kontinuální nárůst počtu fanoušků a jejich zapojení na sociální síti.

Nevydali jsme se cestou slepého kopírování globální firemní facebookové stránky, ale přizpůsobovali jsme daný obsah českým fanouškům. Zároveň jsme jej doplňovali o vlastní, ryze lokální, témata, která jsou našemu publiku blízká. Abychom dosáhli mnohem vyšší aktivity fanoušků, vytvářeli jsme pro ně zajímavé soutěže.

Sociální sítě jsou nástrojem pro rychlou komunikaci se zákazníky. Jejich reakce a dotazy jsme sledovali a nikdy je nenechávali bez odezvy. Stali jsme se pro ně díky tomu partnery k diskuzi. Bez inzerce se neobejdete ani v prostředí sociálních sítí. Aby však fungovala, jak má, je nezbytné, abychom ji přesně zacílili - na potenciální zákazníky. I to se nám dařilo.

Sociální síť jsme propojovali s klientovým prodejním kanálem. Fanoušci se prostřednictvím facebookových stránek dostávali například k jeho cenovým nabídkám. Ke spokojenosti všech počet fanoušků na námi spravovaných stránkách Stella Artois Czech Republic narůstal každým dnem.

Dařilo se nám nabírat plnohodnotné fanoušky, kteří jsou na stránkách aktivní. Nikoli takzvané „mrtvé duše“, které přicházejí pouze jednorázově a účelově. Například za vidinou výhry v jediné soutěži. Jen tak jsme mohli nabízet fanouškům obsah důležitý pro značku průběžně po celé období správy profilu.

Stella Artois se díky naší pravidelné komunikaci a reklamě dostala v průběhu necelého roku na osobní Facebook téměř 440 000 lidem.

Pojďme společně vytvořit váš projekt!