Hoegaarden on trade promo

Zadání:

Vytvořit on trade kampaň s ikonickými skleničkami Hoegaarden a zvýšit prodeje i povědomí o samotné značce.

Realizace:

Skvělé pivo, krásná značka. Jsme proto rádi, že jsme mohli být u jedné z prvních marketingových aktivit Hoegaardenu na našem trhu.

Asi většina z nás, kdo má doma ikonickou skleničku Hoegaarden si jí někdy v noci nenávratně "vypůjčila" z baru, protože nebyla jiná možnost, jak ji získat. To se ale nyní změnilo. Hoegaarden se s námi rozhodl připravit kampaň, kdy si lidé mohou poprvé "legálně" domu odnést skleničku Hoegaardenu.

Díky mechanice stíracích losů mohli lidé vyhrát signifikantní sklenice ve všech třech velikostech - 0,25l, 0,5l a 3l. S touto akcí jsme navštívili přes 70 podniků po celé ČR. Rozdali jsme přes 3000 sklenic.

A nakonec. Věděli jste, že tradice praví: První Hoegaarden dne se má pít "ne na víc než tři doušky", protože není důležité, kolik piva se vypije v prvních dvou doušcích, jen když se třetím dopije.

Fotografie

hoegaarden_horkost

Pojďme společně vytvořit váš projekt!