Beefeater Square na Colours of Ostrava

Zadání:

Uvést značku Beefeater a její zbrusu nový moderní branding na předním českém festivalu Colours of Ostrava. Vytvořit prezentaci značky tak, aby lidi upoutala jak přes den, tak v noci.

Realizace:

Na jednom z největších festivalů v ČR, který je známý pro svou atmosféru a místo, využívající Vítkovické hutě, jsme na ploše 260 metrů čtverečních postavili Beefeater zónu, která se díky své 10metrové konstrukci stala jednou z nejvíce zapamatovatelných míst celého festivalu. Nevsadili jsme jenom na skvělé drinky, ale přišli jsme se spoustou zajímavých aktivit, díky kterým zóna fungovala po dobu celého dne a patřila k nejvíce fotografovaným místům festivalu na #sociální sítích.

Kdo si hraje, nezlobíKromě míchaných drinků, které připravoval náš devítičlenný barmanský team, čekalo na návštěvníky i mobilní kadeřnictví, nafukovací lehátka, merch shop, rozjeté hudební sety, ale hlavně jsme lidi „zabavili" novinkou na našem trhu VR hrou Beat Saber, na kterou se stály fronty, jak kdysi na banány. Průběh celé hry šlo navíc live sledovat na obřích obrazovkách.  

Největší show ale nastávala v noci. Naše instalace svítila stovky metrů daleko a společně s barem byla největší dominantou LED obrazovka 8 x 4m, která díky VJ ožila v barvách Beefeater a interaktivně reagovala na beaty našich DJ’s. Díky tomuto jsme se naprosto lišili od veškeré konkurence. A co se pilo?  Naprostým best-sellerem se v naší zóně stal Beefeater&Tonic.

Video:

Fotografie

BFTR_Colours_1
BFTR_Colours_2
BFTR_Colours_33
BFTR_Colours_4
BFTR_Colours_5
BFTR_Colours_6
BFTR_Colours_5.5
BFTR_Colours_7
BFTR_Colours_8
BFTR_Colours_9

Pojďme společně vytvořit váš projekt!