Carling British Cider

Zadání:

Představit české veřejnosti pravé britské osvěžení, když nemáte šanci zařídit exkurzi do opravdového londýnského baru.

Realizace:

Mezi naše dlouhodobé klienty patří také Britská značka nápojů Carling, pro kterou vytváříme off/on trade aktivace a eventy.

Nakupování made in London

Chtěli jsme vytvořit ochutnávky Carling British Cideru, které budou ojedinělé, britské a z obyčejného nakupování udělají neobyčejný zážitek. Cílem bylo vyvinout takový set up ochutnávek, který by se v obchodech vyjímal a zaujmul na první pohled:

Vytvořili jsme promo stánek ve tvaru ikonické Londýnské budky pro gardisty, kteří jsou symbolem Británie stejně jako Carling British Cider. Díky unikátnímu design set-upu jsme dosáhli toho, že se zákazníci s našim promo stánkem a teamem fotili stejně tak, jako před Buckinghamským palácem v Londýně. 

Celková akce měla velký virální dopad na sociálních sítí. Díky akci měl British Carling Cider několikanásobné zvýšení prodejů. A protože dobrá práce by měla být oceněná. Dostali jsme za naše speciální ochutnávky oceněni Popai Award v In- Store komunikaci.

Carling British Cider Cherry On Trade aktivace

V rámci On Trade aktivace jsme představovali i nový Carling British Cider Cherry.Za zákazníky jsme se chtěli vydat na místa, kde se cítí uvolněně a chtějí se bavit. Takže jsme samozřejmě s novým třešňovým ciderem zavítali do barů a klubů, ve kterých jsme vytvořili jedinečný britský večer. Ten jsme stylizovali do televizní reklamní kampaně na nový Carling British Cider Cherry.

Do podniku jsme nechali napochodovat britskou hradní stráž obklopenou atraktivními „spice girls“, které měly pro všechny žíznivé připravené vychlazené Carlingy. Ochutnávky se prováděly zábavnou a hravou formou. Aby návštěvníci neměli šanci na Carling večer zapomenout, namíchali jsme pro ně ještě unikátní DJ set  britských hitů. Ten roztančil každého v klubu.

Celou kampaň jsme realizovali ve 200 podnicích. Napřímo v nich jsme tváří v tvář oslovili desítky tisíc  potenciálních zákazníků.

Carling British Cider aktivace na eventech

S Carling British Cider jsme nemohli chybět ani na letních festivalech a akcích, protože tam je samozřejmě vždy žízeň veliká.

Díky promyšlenému samplingu a předem vytipovaným lokalitám se nám podařilo během 18 promo dní poslat do oběhu 23 tisíc dokonale vychlazených plechovek nového Carlingu. Naší prezentací jsme tak nepřímo oslovili 70 tisíc lidí.

Osvěžili jsme například návštěvníky eventů, jako je Votvírák, Quanto cup, Gravity festival, Miss face, BarShow nebo Dny Marianne. Využili jsme i potenciálu frekventovaných lokalit, jako je pražská zastávka MHD Anděl.

Video:

Fotografie

carling-final.jpg
OnTrade1_snapseed.jpg

Pojďme společně vytvořit váš projekt!