Carling British Cider

Zadání:

Představit české veřejnosti pravé britské osvěžení, když nemáte šanci zařídit exkurzi do opravdového londýnského baru.

Realizace:

Mezi naše dlouhodobé klienty patří také Britská značka nápojů Carling, pro kterou vytváříme off/on trade aktivace a eventy.

Nakupování made in London

Chtěli jsme vytvořit ochutnávky Carling British Cideru, které budou ojedinělé, britské a z obyčejného nakupování udělají neobyčejný zážitek. Cílem bylo vyvinout takový set up ochutnávek, který by se v obchodech vyjímal a zaujmul na první pohled:

- Vytvořili jsme promo stánek ve tvaru ikonické Londýnské budky pro gardisty, kteří jsou symbolem Británie stejně jako Carling British Cider.

- Díky unikátnímu design set-upu jsme dosáhli toho, že se zákazníci s našim promo stánkem a teamem fotili stejně tak, jako před Buckinghamským palácem v Londýně.

- Celková akce měla velký virální dopad na sociálních sítí.

- Díky akci měl British Carling Cider několikanásobné zvýšení prodejů.

- A protože dobrá práce by měla být oceněná. Dostali jsme za naše speciální ochutnávky oceněni Popai Award v In- Store komunikaci.

 

Carling British Cider Cherry On Trade aktivace

V rámci On Trade aktivace jsme představovali i nový Carling British Cider Cherry.Za zákazníky jsme se chtěli vydat na místa, kde se cítí uvolněně a chtějí se bavit. Takže jsme samozřejmě s novým třešňovým ciderem zavítali do barů a klubů, ve kterých jsme vytvořili jedinečný britský večer. Ten jsme stylizovali do televizní reklamní kampaně na nový Carling British Cider Cherry.

- Do podniku jsme nechali napochodovat britskou hradní stráž obklopenou atraktivními „spice girls“, které měly pro všechny žíznivé připravené vychlazené Carlingy.

- Ochutnávky se prováděly zábavnou a hravou formou.

- Aby návštěvníci neměli šanci na Carling večer zapomenout, namíchali jsme pro ně ještě unikátní DJ set  britských hitů. Ten roztančil každého v klubu.

- Celou kampaň jsme realizovali ve 200 podnicích. Napřímo v nich jsme tváří v tvář oslovili desítky tisíc  potenciálních zákazníků.

 

Carling British Cider aktivace na eventech

S Carling British Cider jsme nemohli chybět ani na letních festivalech a akcích, protože tam je samozřejmě vždy žízeň veliká.

- Díky promyšlenému samplingu a předem vytipovaným lokalitám se nám podařilo během 18 promo dní poslat do oběhu 23 tisíc dokonale vychlazených plechovek nového Carlingu.

- Naší prezentací jsme tak nepřímo oslovili 70 tisíc lidí.

- Osvěžili jsme například návštěvníky eventů, jako je Votvírák, Quanto cup, Gravity festival, Miss face, BarShow nebo Dny Marianne. Využili jsme i potenciálu frekventovaných lokalit, jako je pražská zastávka MHD Anděl.

Video:

Fotografie

carling-final.jpg

Pojďme společně vytvořit váš projekt!