Glenfiddich Golf Tour 2014

Zadání:

Klient se chtěl v sezóně 2014 zaměřit na propagaci svojí whisky v golfovém prostředí. Nechtěl se pouze odlišit od konkurence, chtěl zdůraznit zážitek spojený s pitím výběrové whisky při královské hře – způsobem, který nikoho neruší, ale zanechá silnou pozitivní vzpomínku na brand, způsob oslovení a chuť 12leté single malt whisky. Jak se poprat s tímto úkolem?

Realizace:

Naštěstí milujeme golf, výzvy a experimentování s chemií místa a času. Podívali jsme se na projekt očima cílové skupiny: golfových hráčů a milovníků sportu a výběrové whisky. Nechtěli jsme jenom oslovit co nejvíce lidí co nejzajímavějším způsobem, ale ani jsme nechtěli unudit golfisty klasickými prezentacemi. Vymysleli jsme proto úplně nový způsob komunikace.

Na dvanácti vybraných turnajích po celé České republice jsme pro všechny hráče zavedli unikátní soutěž „Nearest to the Glenfiddich“. Na nejkratší jamce na hřišti byl před odpalem umístěn bar a 4 pohodlná lehátka pro celý flight, kde proškolený tým servíroval ochutnávku Glenfiddich whisky. Po degustaci dostal každý hráč golfový míček pro štěstí a vítěz této soutěže obdržel navíc lahev Glenfiddich whisky. Pro 3 celkové vítěze turnaje byl připravený ještě brandovaný ručník.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!