Inovace v komunikaci značky Jagermeister

Zadání:

Identifikace příležitostí k neustálému zlepšování marketingové komunikace značky, návrhy inovací a následná implementace jednotlivých řešení.

Realizace:

Pro společnost Jagermeister jsme v letech 2011 - 2013 zajišťovali tzv. hard-core event marketing, tedy prezentaci v niche segmentu, který je klíčový pro samotný positioning značky. Díky tomu, že jsme byli v bezprostředním kontaktu s těmi nejdůležitějšími konzumenty, kteří nám poskytovali okamžitou a nezkreslenou zpětnou vazbu, jsme nejlépe věděli jaká forma komunikace v trhu skutečně funguje.

A právě to nám umožnilo využít naplno synergického efektu našich jednotlivých aktivit, takže jsme pro Jagermeister navrhovali, vyráběli a nakonec i sami používali naprosto originální komunikační nástroje, které se nejen neomezují klasickými formáty, ale především plní svůj účel. Ukázkové realizace jsou například nasazovací kníry na zkumavky komunikující Jagermeisterem podporovaný charitativní projekt Movember; brandované bantam skateboardy pro film Sk8porning; nalepovací ledově namraženou "jinovatku" na tap-machines pro on-premise segment a mnohé další.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!