Letní Lucky Strike roadshow

Zadání:

Zvýšit povědomí o nových produktech Lucky Strike, nenásilnou formou získat e-mailový kontakt na potenciálního zákazníka.

Realizace:

Naším úkolem bylo sestavit stálý promo team složený z hostesek a promotérů, který by zajišťoval komunikaci na vybraných festivalech v průběhu celého léta 2013. Z portfolia společnosti BAT se tento úkol týkal legendární americké značky Lucky Strike.

Vzhledem k našim zkušenostem byla tato výzva opravdu velice lákavá. Cílem bylo najít komunikativní, samostatné a spolehlivé hostesky, které by měly za úkol aktivní komunikaci se zákazníky, následné získávání emailů a také pozitivní WOM o značce Lucky Strike. Uspořádali jsme dva termíny castingů, uchazečky v každém z nich musely projít několika různými stanovišti, které byly pod přísnou kontrolou našich zkušených promotérů. Každého z castingů se účastnil zástupce z řady klienta, aby měl absolutní přehled a možnost výběru.

Během partnerských festivalů a dalších akcí týmy 2 Lucek zpříjemňovaly zákazníkovi nákup jeho oblíbené značky, informovaly ho o nových produktech a možnosti vyhrát zajímavé ceny díky loajalitě ke značce. Další tým našich super-akčních hostesek se pohyboval po areálu a nenásilnou formou získával od potenciálních zákazníků obecné informace. Marně byste hledali návštěvníka, který by se s nimi nechtěl vyfotit a nechat na svůj e-mail doručit památeční foto.

Vážíme si každé osobnosti, která s námi spolupracuje a snažíme se důkladně ji poznat, i právě proto jsme schopni vytvořit team na míru aktivitám a hlavně značce, se kterou je schopný se identifikovat a sžít. Výsledný efekt tohoto exklusivního teamu přinesl ovoce v podobě nasbíraných kontaktů, jejichž počty přesáhly původní zadání, ale také především díky celkovému dojmu, který po sobě na akcích zanechávaly hostesky Lucky.

Pojďme společně vytvořit váš projekt!