Red Bull Augmented Reality Tour

Zadání:

Vytvořit relevantní trade-marketingovou aktivitu pro značku Red Bull.

Realizace:

Red Bull je bezpochyby jedna z nejsilněji marketingově orientovaných značek na světě. Dlouhodobě se ovšem potýká s otázkou, jak prezentovat své aktivity v rámci trade-marketingu, tedy v místech prodeje. Protože často právě až tam, mezi regály se zbožím, se odehrává finální rozhodnutí zákazníka o nákupu toho kterého výrobku. Rozhodujícími faktory jsou samozřejmě cena, povědomí o značce a další, ale právě vhodně zvolené a provedené aktivity mohou tato rozhodnutí významně ovlivnit.

Zákazníkům největších retailových řetězců jsme proto během patnácti zastávek projektu Red Bull Game Units po celé České republice zpřístupnili strhující atmosféru motoristických sportů z pohledu jezdců Red Bullu. Primárním cílem byla podpora uvedení nové hry pro chytré telefony založené na principu „augmented reality“ – Red Bull Augmented. Vzhledem k menší penetraci chytrými telefony na českém trhu jsme ale promo akci doplnili o klasické závodní simulátory, aby i tak byl zásah na zákazníky co největší. Každý si tak mohl zkusit, jak by uspěl v roli světových šampionů Sebastiana Vettela nebo Seba Loeba. Tím jsme docílili požadovaného cíle – ztotožnění se zákazníka se značkou, což se okamžitě odrazilo v nárustu prodaných plechovek o stovky procent během akce a získáním mnoha loajálních zákazníků.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!