Spolupráce Stella Artois & Cinestar & Tesco

Zadání:

Vymyslet a zorganizovat promo akci na podporu prodeje piva Stella Artois s návazností na spolupráci s multikiny Cinestar a se zapojením řetězce Tesco.

Realizace:

Zapojit do jedné kampaně tak nesourodá prostředí jako je kino, pivovar a supermarket, to je přesně ten druh výzvy, který máme rádi. Středobodem kampaně se stal voucher, který zaručoval 2+2 plechovky, nebo 3+3 lahvová piva Stella Artois zdarma. Kupon platil pouze v řetězcích Tesco a získal jej každý, kdo si v kinech CineStar zakoupil lístek na libovolný film.

Na akci upozorňovaly plakáty v prostorách kin a plotrové samolepy na zrcadlech, na toaletách, ale nezapomněli jsme ani na virtuální svět. Součástí kampaně byla koordinovaná komunikace na oficiálních Facebookových profilech všech zúčastněných stran, které si tak navzájem pomohly k novým fanouškům. V rámci onlinové kampaně jsme zapojili i fanoušky, kteří mohli vyhrát 4pack Stella Artois sdílením své selfie v zrcadle se samolepy.

Fotografie

stella v kine final final
Stella v kine zrcadlo.png

Pojďme společně vytvořit váš projekt!