We made Beefeater great again

Beefeater Gin

Event

Náš klient Beefeater dělá skvělý gin a chtěl svoji značku v novém vizuálním kabátu náležitě představit. A jak jinak než na čtyřdenní party, na nejbarevnějším festivalu v ČR. Po dlouhém období, kdy hlavním vizuálním prvkem značky byl strážce Doveru přichází refresh se zaměřením na moderní městský styl, parties a super vektorové grafiky s dominantní červenou. Přesně podle toho jsme pojali představení na Colours.

Proč hledat složitosti v něčem, co už dokonale funguje? Recept na skvělý drink je jednoduchý: Beefeater & Tonic.

Na Colours of Ostrava jsme vybudovali rovnou celé náměstí, Beefeater Square s rozlohou 260 m2, jemuž dominoval osmimetrový bar a obří LED obrazovka na desetimetrové konstrukci, která byla vidět snad až ze Zlína. Navíc díky živé projekci si každý kolemjdoucí mohl užít sebe sama na největším světelném billboardu na festivalu.

Cool místo bychom měli, ale jak naučit lidi, že nejlepší osvěžující drink na léto je Beefeater & Tonic? Postavili jsme našlapaný devítičlenný tým ostravských barmanů, kteří míchali jeden drink za druhým, nechali jsme ušít skvělý merch, který se na party a do města, odkud Beefeater vzešel, skvěle hodí, přivezli věhlasné DJ’s, přistavili pop-up kadeřnictví, kde si každý na večer mohl nechat vytvořit „London look haircut“. Přes den jsme návštěvníky nechali odpočinout v lehátkách s pohodovou hudbou a drinkem v ruce a každý večer pak spustili party, ze které se nedalo odejít.

Na Instagram jsme postovali všechno, co by návštěvníky mohlo zajímat. Hudební line-up, drinky z menu, momentky. Je super, když vás Beefeater prostřednictvím svého Insta profilu pozve na drink nebo okomentuje vaši fotku. Community management je skvělá forma komunikace se zákazníky rovnou z festivalu a do akce jsme zapojili i influencery.

Mise splněna: rozžhavit dav a hned potom ho zchladit okázalým Londýňanem. Získali jsme stovky pozitivních reakcí a dali jsme lidem dostatek důvodů pro to, aby si Beefeater square náramně užili.