Dvě příchutě, jeden letní vibe
Součástí projektu byla lokalizace materiálů pro dvě klíčové příchutě – černý čaj s broskví a zelený čaj s jahodou. Zatímco broskev přinesla známou jistotu, jahoda se stala hlavním tahákem léta a dostala vlastní komunikační prostor.
Pro ni jsme vytvořili influencerský program zaměřený na Gen Z, který běžel paralelně v Česku i na Slovensku. Do spolupráce jsme zapojili tvůrce, které spojovala skvělá energie, pozitivní vibe a content, co přesně sedne na jejich letní koníčky!
Lipton jsme v Česku spojili s lifestyle influencerkou Šárkou Švastalovou (@sarkasvastal), s dvojicí foodies Adamem Rundusem (@arundus_) a Dorotkou Dostálovou (@dorota_dostalova), a taky se sesterským tanečním duem Mákou (@makafella11) a Kákou (@kaka_twincz). Na Slovensku se o vyletněný content postarali Plážoví Chalani (@plazboys). Zadání znělo jasně – dejte si osvěžující jahodový Lipton, rozbalte si dárečky z letního balíčku a plní energie si užijte horké počasí po svém!
Díky správnému výběru i velké svobodě při tvorbě obsahu jsme společně s našimi content creatory nasbírali přes milion organických impresí na Instagramu a skoro třičtvrtě milionu na TikToku.
Na socialu nechyběla taky soutěž o produkty a summer pack pro fanoušky Liptonu.