Letní osvěžující jízda

Jak jsme oživili globální osvěžující kampaň pro český a slovenský trh.

 

Když se piráti vydají pro ledový čaj

Pro značku Lipton jsme lokalizovali letní kampaň, která chtěla být jiná než všechny ostatní.
Místo klasického osvěžení u bazénu přišlo dobrodružství s pirátskou posádkou – zábavné, nápadité a plné filmových odkazů, které si pohrávají s popkulturou i humorem.

Video jsme lokalizovali pro český a slovenský trh a připravili jeho nasazení v digitálu, televizi i v kinech. Díky důrazu na jazykovou i kulturní přirozenost dokázal spot zaujmout lokální publikum a přitom zachovat originální charakter globální kampaně.

Dvě příchutě, jeden letní vibe

Součástí projektu byla lokalizace materiálů pro dvě klíčové příchutě – černý čaj s broskví a zelený čaj s jahodou. Zatímco broskev přinesla známou jistotu, jahoda se stala hlavním tahákem léta a dostala vlastní komunikační prostor.

Pro ni jsme vytvořili influencerský program zaměřený na Gen Z, který běžel paralelně v Česku i na Slovensku. Do spolupráce jsme zapojili tvůrce, které spojovala skvělá energie, pozitivní vibe a content, co přesně sedne na jejich letní koníčky! 

Lipton jsme v Česku spojili s lifestyle influencerkou Šárkou Švastalovou (@sarkasvastal), s dvojicí foodies Adamem Rundusem (@arundus_) a Dorotkou Dostálovou (@dorota_dostalova), a taky se sesterským tanečním duem Mákou (@makafella11) a Kákou (@kaka_twincz). Na Slovensku se o vyletněný content postarali Plážoví Chalani (@plazboys). Zadání znělo jasně – dejte si osvěžující jahodový Lipton, rozbalte si dárečky z letního balíčku a plní energie si užijte horké počasí po svém!

Díky správnému výběru i velké svobodě při tvorbě obsahu jsme společně s našimi content creatory nasbírali přes milion organických impresí na Instagramu a skoro třičtvrtě milionu na TikToku.

Na socialu nechyběla taky soutěž o produkty a summer pack pro fanoušky Liptonu.

Bez médií by to nešlo

Na základě výzkumu a dat jsme připravili mediální doporučení, o jehož realizaci jsme komunikovali s mediální agenturou. Díky této spolupráci se nám podařilo zacílit přesně tam, kde měla největší šanci rezonovat. Kampaň běžela na platformách Meta, TikTok, YouTube, Spotify, OOH a své místo měla i v televizi a kině.

Celkem u nás vzniklo 80 různých kreativních výstupů, které pokryly všechny klíčové formáty i umístění.

Přineslo to své ovoce!

Kampaň přinesla přes 30 milionů impresí a zasáhla zhruba 2 miliony unikátních uživatelů. Lipton tak potvrdil, že i velká globální značka může na lokální úrovni působit svěže, autenticky a s vlastním smyslem pro humor.

Omrkněte i naše další projekty