Make the logo bigger!

Beats for Love + Absolut vodka? No jasně! Dostali jsme za úkol vymyslet a postavit Absolut zónu na tomhle legendárním letním festivalu v Ostravě. A chtěli jsme, aby byla doopravdy speciální…

 

Make the logo bigger

Pustili jsme se do příprav, vymysleli logo spolupráce Absolut a Beats for Love a začali chystat první nákresy zóny. Úkol od klienta byl ale jasný – MAKE THE LOGO BIGGER. 

 A tak jsme se rozhodli vzít ho doslova. Zvětšili jsme logo tak, aby bylo veliké. Vlastně úplně největší! Na kopci v Ostravě jsme z obřích písmen postavili gigantické 25metrové logo Absolut, které nešlo přehlédnout. V podstatě jsme jedinou zónou obrandovali celý festival pro 162 000 lidí. 

A aby toho nebylo málo, za tímhle gigantickým logem jsme pro ně připravili zážitek, který si užili na 110 %. Za písmeny se totiž schovávala oficiální festivalová zóna Beats for Love, kde návštěvníci Absolutku nejen viděli, ale hlavně zažili na vlastní kůži.

Absolutní jízda

Když říkáme, že tahle zóna byla epická, myslíme to vážně. Spolupráce Absolut & Beats for Love nebyla jen o pár koncertech a drinku v ruce – během 4 večerů probíhalo 46 hodin parties, na které jsme pozvali 24 DJs, a energie jela na téhle party jízdě na maximum. 

To nebylo všechno. S kreativním studiem Lunchmeat jsme rozjeli videomapping na obří logo Absolut a celou zónu ponořili do záplavy barev. Naše hostesky rozdaly 4000 Absolut šátků, představili jsme nové drinky a šířili osvětu v rámci kampaně „Drink More Water“.

A teď čísla, která mluví za vše: 24 barmanů, 9 Absolut barů a tisíce litrů Absolutky, které katapultovaly festivalové prodeje o 17 % výš než loni. A kisses v našem Absolut kissing pointu? Ty asi nikdo nespočítá!

6 milionů online impresí a vibe jako na festivalu

A protože 162 000 oslovených lidí na festivalu nám bylo málo, vzali jsme si na starost i tvorbu obsahu, influencery a komunikaci na socialu. Od teasingové fáze, přes content z festivalu, až po pečlivý výběr top momentů, které jsme ukázali po akci.

Vsadili jsme na autentický a cool content, využili trendující formáty, přidali soutěže, media kampaň a výsledek? 6 864 000 impresí z teasingu a festivalu, a dalších 2 053 000 impresí během after fáze komunikace. A vibe přesně takový jako na festivalu – fresh, zábavný a absolutně nezapomenutelný.

Takže co tím chceme říct? Že umíme kampaně a aktivace nejen vymyslet, ale i dotáhnout do posledního detailu. Že se nebojíme šílených nápadů, protože víme, že právě ty dělají rozdíl. A hlavně – že tvoříme zážitky, které lidi baví, vtáhnou je do děje a zůstanou s nimi ještě dlouho!

Omrkněte i naše další projekty