Nature is waiting

Před dvěma lety, když jsme přebírali profily sociálních sítích v Čechách a na Slovensku, tak na nich bylo pár set fanoušků a followers, každý post jiná ves a všechny se jmenovaly trochu jinak.

Cíl: vyrazte do přírody

Na začátku jsme si stanovili jasný cíl, stát se trendy rádcem a všemi aktivitami motivovat a inspirovat lidi k tomu, aby vyrazili ven, do přírody, ideálně v produktech s ikonickou liškou ve znaku. Zpětně na to koukáme jako na moment, když se zařeknete, že zdoláte osmitisícovku, věděli jste, že to jde, ale že to bude fuška.

A stejně jak rozfázování tréningu na osmitisícovku, pustili jsme se do postupných kroků, pravidelně začali vytvářet lokální obsah, definovali si cílovou skupinu a na Instagramu a Facebooku začali ukazovat krásná a zajímavá místa po celé republice, objevovali spoty, kam vyrazit a co si s sebou vzít a sdíleli zážitky skrz krásné fotky z výletů do přírody. Prostě jsme vtáhli a zapojili lidi do děje, v naší hantýrce se tomu říká zvýšit engagement. Vším, co jsme dělali jsme začali naplňovat claim „Nature is waiting“.

Bez prodejů by to nešlo

Za necelé dva roky jsme ze social media kanálů Fjallraven shop CZ a SK vytvořili velmi úspěšný komunikační a prodejní kanál a hlavně lovebrand, který si s sebou lidé brali do přírody.

Super, jsme pod vrcholem v základním táboře a před námi je nejtěžší poslední krok, z aktivního komunikačního kanálu, kde sdílíme cool místa, nové kolekce, materiály a soutěže vytvořit funkční prodejní kanál, dostat fanoušky do kamenných prodejen a na e-shop. Ještě víc jsme se vrhli do propojení offline a online světa. Označování produktů z aktuálních kolekcí vedlo fanoušky na e-shop a spolu s našimi ambasadory jsme vytvořili sérii mini eventů, které se konaly přímo v prodejnách, nebo návštěvníci získávali vouchery, které tam mohli uplatnit. Bingo, jsme tam a navíc, lidé s námi začali sami sdílet své zážitky.

Ambasadoři, co procestovali celý svět

Každý, kdo má dnes již legendární Kanken chce být ambasadorem a píše na profil s prosbou o spolupráci. Postupem času jsme si tak mohli vybírat a padli jsme si do noty s těmi, kteří mají přírodu opravdu v srdci, v outdooru tráví víc času než kdekoliv jinde a cestování zasvětili kus života. Jsou jimi Honza Kasl, vítěz celosvětové soutěže Red Bull Illume, Hynek Hampl, Pavel Daněk a Terka Menclová, kteří mají víc než 160 tisíc followers a sdílí své zážitky z outdoorových cest po celém světě. Od začátku spolupráce jsme věděli, že je spolupráce dlouhodobá (trvá stále, už přes dva roky). Vždy víme, kam směřuje jejich další cesta a co rádi nosí, odměnou nám jsou vždy krásné fotky s oblečením s liškou ve znaku v prostředí kam patří – v přírodě, na cestě.

Eventy, které vedou
do kamenných prodejen

Ty jsme postavili na našich ambasadorech. Všechny naše marketingové aktivity se spojují v jeden cíl: dlouhodobé budování lovebrandu vede fanoušky značky na e-shop a do kamenných prodejen. A tak jsme to vzali tou nejkratší cestou. Vytvořili jsme eventy s našimi ambasadory přímo v prodejnách, Fjällräven shopech. Proto, když se Honza Kasl vrátil z cesty, kde s Vávrou Hradilkem měsíc putovali a fotili nádhernou přírodu na Islandu, uspořádali jsme přednášku a promítání fotografií na prodejně v OC Chodov. Spolu s Hynkem Hamplem, Pavlem Dankem a Terkou Menclovou jsme zase uspořádali Meet&Greet setkání, kde se lidé mohli dozvědět tipy a triky ze života travel influencerů. Vybudovali jsme spíš přátelský vztah, než influencer program.

 

Omrkněte i naše další projekty