Colours of Glo
Glo
Event
Zadání od klienta znělo jasně, vytvořit nepřehlédnutelnou prezentaci produktů na zahřívaný tabák.
Jinými slovy, navrhnout místo, kde bude lidem příjemně, kde si užijí čas a kde si budou moct koupit, půjčovat a seznámit se s výrobky značky. Rukavice hozena a výzvu jsme přijali. Výběrové řízení jsme vyhráli a rozhodli jsme na Colours of Ostrava vytvořit festivalovou zónu, kterou svět ještě neviděl a kterou nikdo nikdy před námi nepostavil.
Nastává několik dlouhých měsíců příprav a začíná se na čistém papíře a na zelené louce. Vzali jsme si k ruce architekta, který pracoval s dispozicí a geniem loci místa a vkusně a na první pohled jasně navrhl konstrukci v souladu s brandingem značky.
Vznikla tak zóna s 5 šestimetrovými světelnými koly, která opticky tvořila průchod a svou velikostí na sebe už z dálky poutala pozornost. Prvek kolečka má Glo v názvu a zároveň má kulaté tlačítko pro zapínání i na samotných přístrojích k zahřívání tabáku. Podařilo se nám vytvořit „instagramové“ místo, kam se chodil každý fotit. Přispělo tomu i to, že první kolečko v sobě mělo zabudovaný rozprašovač s vodou a každý se tak u nás mohl osvěžit.
Světelná kola zaujala kohokoliv kdo šel kolem
Velká šestimetrová kola, ve kterých se dalo i sedět, jsme doplnili o menší třímetrová horizontálně položená kola primárně určená pro sezení a vytvoření požadované chill zóny. Třímetrová kola byla jak plná, tak s otevřeným vnitřkem, do kterého jsme umístili velké dvoumetrové matrace, které si každý mohl vzít a libovolně rozmístit po trávě. Do malých kol jsme ještě umístili spoty pro nabíjení telefonů a rovnou přidali i kabely, kdyby někdo neměl vlastní. K tomu jsme přidali bar se skvělými drinky a nikomu se pak od nás nechtělo odcházet. To jsme si pojistili i netradičním foto koutkem, každý, kdo se chtěl vyfotit si odnesl místo klasické fotky gif s Glo barvami v pozadí a prvky z vítkovického areálu jako památku na Colours.
Veliká kola jsme doplnili dvěma spojenými kontejnery. V jednom byl showroom a zároveň prodejna přístrojů na zahřívání tabáku, který obývala početná skupina hostesek a promotérů. Do druhého kontejneru jsme umístili již zmíněný bar. Večer jsme pak místo showroomu přidali místo pro DJ a rozsvítili jsme malá i velká kola všemi barvami co RGB nabízí. Na krásnou zónu upozorňovaly hostesky pohybující se po areálu a nabízející voucher na smoothie, které jsme pak všem zájemcům proti žetonům u nás vydávali.
Podařilo se nám zajistit, aby si Glo vyzkoušelo přes 5 000 návštěvníků festivalu a každý desátý si pak přístroj zakoupil. Ke každému zakoupenému zařízení hostesky dávaly dárek, který si kupující vylosoval z osudí. A že dárky stály za to! Svezení se z festivalu naším obrandovaným Mini Cooperem, ledvinka, powerbanka, free drink, a nebo vstup na VIP terasu chtěl každý. Prodalo se přes šest tisíc drinků a psalo se o nás na Eventology, Protišedi, spousta fotek se objevila na sociálních sítích.