„Právě jsem uvařil svůj nejlepší guláš… za 5 minut.” řekl náš kolega copík. Naštěstí jsou tu jiní šikovnější kuchaři, kteří pečlivě vybírají suroviny a svoje jídla zabalí do sáčku i pro takové gastro-freestylery jako je on. Řeč je o EXPRES MENU, kterým poskytujeme kompletní marketingový servis, od brand manuálu až po videospot. A naštěstí rozumíme značkám a komunikaci o dost víc než kolega copík vaření.
Bez jednotné vizuální a komunikační identity se kampaň pro EXPRES MENU nemohla nikam pohnout. Klient logo sice už měl, ale chtělo to něco extra. Už v tendru jsme si proto pohrávali s myšlenkou sáček oživit. A tak vznikl maskot Expresáček, který zachrání téměř každou situaci spojenou s jídlem. Pojďme se mrknout, jak všechny prvky společně fungují v závěrečném výstupu. Videospotu.