29. 01. 2020
Posvítili jsme si na vlastní brand
Už jednu dekádu pracujeme s našimi klienty, pracujeme na posouvání značek dál a – s mírným patosem řečeno – se každý den učíme víc a víc. Vloni jsme začali to, co děláme se zápalem pro všechny naše klienty, dělat také pro sebe. Pořádně a profesionálně. Tak, jak nás učí marketingová teorie, výzkumy, konference i každodenní zkušenosti při práci se svěřenými značkami.



„Značka není to, co o ní říkáme my. Značka je to, co o ni říkají oni“
Adam Hrubý
Identita, která je esteticky i funkčně zpracovaná, dává všechno na pochod. Dává řád i hřiště. Náš řád je formovaný už dekádou práce, hodnotami i ambicemi. Proto kruh – radar příležitostí i 360° pokrytí, které demonstruje to nejzásadnější ve strategii naší firmy – dospěli jsme do stavu, kdy už nejsme jen eventovka nebo aktivátor scén, ale celých značek a jejich strategií.
Barevnost má svoje psychologické opodstatnění a skoro až ezoterické explikace – žlutá jako pozitivita a stimulace myšlení. Zelená, která je barvou mentálního klidu a rovnováhy, ovšem v odstínu, který podle většiny z nás oproti explikaci Pavla Fuksy vystupuje ze své běžné definici jako disruptivní prvek, který „čerpání nové inspirace“ dodává mírně šílený nádech spojování nespojitelného. Modrá pak stojí za kvalitou a profesionalitou, za něčím, o co se opíráme denně i my sami.
Výsledkem je kombinace, která je na první pohled nevšední, zapamatovatelná, která je tím správným hřištěm.
Rovinné útvary a ilustrace na pozadí povyšují sdělení na narativ, protože příběh prodává, ale musí se v něm něco dít.
Ve fontech je dynamika, srozumitelnost, sebevědomí, ale nekřičíme v nich. A krotiteli toho, co fonty vypráví za naši agenturu, se stali v české verzi Jaroslav Schovanec a v anglické Andrei Gurau.



Do naší komunikace dostal naše DNA, hodnoty i ambice. Veselost, nekonvenčnost, spojování nespojitelného skrze metafory i mírnou drzost v ladném spojení s hlubokou pokorou a vědomím celé cesty agentury. A co je hlavní, stručnost a jasnost proto, že u nás nebývá zas tolik času věcech tlachat – spíš je vymyslet a dělat.
Nová identita je dárek k desátým narozeninám, který jsme si ve spojení s Pavlem Fuksou, Jaroslavem Schovancem a Anreiem Gurauem nadělili. Díky jim za to!
(Napsala Zuzana Vítková, která není Jaroslav Schovanec ani Andrei Gurau)
