08. 10. 2019
Jak to všechno začalo
Spoluzakladatelé agentury EverWhere, Bebe, Kryštof a Radim na sebe narazili v roce 2005 v Red Bullu, kde se napájeli u zřídla jedné z marketingově nejikoničtějších značek vůbec. Jejich učednická léta vyplnilo pořádání eventů, studentských parties a dalších akcí, kde přišly vychlazené plechovky právě vhod. Právě tam a právě tehdy se tankovaly zkušenosti, které se šikly pro založení a chod vlastní agentury.
Byla středa a venku mlha. Psal se památný 5. květen 2010, kdy povstala nová agentura. Na barikádách tři obouchané kompy, oboustranka, pár gáblbindrů a vlasec. Asi by to na vítězství nestačilo, nebýt neskutečné energie, nadšení a pocitu, že nás nic nemůže zastavit.
A byl to právě okřídlený Red Bull, který se stal prvním hřebcem klientské stáje. S ním přišly dva roky plné eventů a nejrůznějších sportovních a kulturních akcí.
Vždycky nás bavilo potkávat se přímo se zákazníky a vnímat jejich bezprostřední reakce. Takže jasně, event marketing bylo to hlavní, okolo čeho se celá agentura točila. A točila se rychle. Přistáli u nás klienti jako Jägermeister, Pepsi, Corona nebo Staropramen, a ti s námi rotují dodnes. Možná to bylo naše nadšení, se kterým vytváříme značkové zážitky, že strhlo i marketingové moguly velkých brandů.
Tyhle roky, to byl jeden milník za druhým. Dali jsme vale garáži a zaparkovali ve větším. Z šesti pionýrů bylo rázem dvacet legionářů. A k milovaným eventům se postupně přidávaly další věci: trade a content marketing nebo správa sociálních sítí. Uf, nebylo toho málo.
Díky tomu ale přitekly další skvělé značky jako Jameson, Absolut, Beefeater nebo Molson Coors. S nimi už jsme se mohli vrhnout do celonárodních kampaní a mezinárodních konferencí.
Dopracovali jsme se dál, než jsme na začátku možná čekali. Dneska máme pod palcem komunikaci klientů napříč všemi funkčními marketingovými kanály. Na fesťácích a dalších velkých kulturních akcích v Česku se snažíme měnit značky v lovebrandy. A to je echt zážitek! Našich počinů si nevšímají jen lidi, kteří je zažívají. Ale taky porotci v kreativních soutěžích. Takže nám na poličku nově přistál Louskáček nebo Česká cena za PR. Než na ně sedne prach, určitě urveme další!