Vždycky to začíná vizí… a nejinak tomu bylo v roce 2017, kdy jsme se vrhli do online prostředí. A nejen, že se ten náš „sweet spot“ v podobě v propojení online a offline světa nemění, on nám dokonce dává stále větší smysl. Pravda, situace posledních dvou let tomu jen nahrává.
Know-how agentury vychází z produkce. Převedeno do práce: vytváříme unikátní řešení všude tam, kde je vidět produkt, a pojmu „vytváření zážitků ve spojení se značkou“ dáváme nový význam. Kdo nás zná, to moc dobře ví, a vás, kteří na náš web přicházíte, by mohly zajímat následující příklady. Třeba, jak jsme v rámci Karlovarského filmového festivalu přemostili řeku u hotelu Pupp pro značku Beefeater, jak jsme v našich krajích naučili lidi slavit svátek Svatého Patrika se značkou Jameson a nebo jak jsme vyzvali zdejší spotřebitele k toleranci v kampani pro značku Absolut.