11. 05. 2021

Když volba kanálu je až druhým krokem

> Blog

Vždycky to začíná vizí…Tedy, v začátcích EverWhere tomu tak před čtyřmi lety bylo. A nejen, že se ten náš „sweet spot“ v podobě v propojení online a offline světa nemění, on nám dokonce dává stále větší smysl. Pravda, situace posledních měsíců tomu v nejednom ohledu nahrává.

Know How agentury vychází z produkce. Převedeno do práce: vytváříme unikátní řešení všude tam, kde je vidět produkt,  a pojmu „vytváření zážitků ve spojení se značkou“ dáváme nový význam. Kdo nás zná, to moc dobře ví, a vás, kteří na náš web přicházíte, by mohly zajímat následující příklady. Třeba, jak jsme v rámci Karlovarského filmového festivalu přemostili řeku u hotelu Pupp pro značku Beefeater, jak jsme v našich krajích naučili lidi slavit svátek Svatého Patrika se značkou Jameson a nebo jak jsme vyzvali zdejší spotřebitele k toleranci v kampani pro značku Absolut.

Zároveň s tím jsme několik let budovali digitální oddělení, což byl z části velmi vizionářský a přitom super praktický krok. Reálnou zkušenost se značkou jen tak nahradit nejde, ale ne vždy máte prostředky v řádu milionů korun na aktivaci v rámci největších festivalů u nás.  Když se k tomu však přidá tým, který ví, co zachytit na fotkách a videu, ví jak z místa komunikovat s fanoušky skrz profily značek na sociálních sítích, vypostuje několik stories z místa a umí zacílit správnou skupinu lidí, dostává klient ultimátní balíček s oslovením v řádu tisíců lidí na místě. Jeho náplní je interakce skrze sociální média s návštěvníky akce a oslovení v řádu milionové cílové skupiny, kdy jediným limitem je media spend.

Obě roviny, jak offline, tak online, se postupně začaly vzájemně doplňovat a propojovat, což nám ve výsledku přineslo do agenturního portfolia dlouhodobou komunikaci pro již zmíněné značky Absolut  nebo Beefeater, o které se staráme dodnes.

Nezáleží, zda nás nyní klient osloví s aktivací značky mezi regály obchodních řetězců, v rámci festivalů nebo klade důraz na digitál. Vše se čím dál více prolíná a co se odehrává offline, může zazářit i online a naopak. Je důležité mít na paměti, že volba komunikačních kanálů je až krok číslo dvě, projekt totiž vždy začíná kreativou a volbou strategie.

Propojování online a offline světa v souvislosti s návrhem komunikace značek nám díky zkušenostem skvěle funguje, a tak si říkám, zda mít týmy stále rozdělené na offline a online? Jednou se tyto dva světy vlastně stejně úplně propojí, ale to už je na jiný článek…

Kryštof Kostroun

Pošlete to dál

Facebook LinkedIn Získat odkaz