21. 06. 2022
EverWhere jezdí na expedice
Každé jaro i podzim se lidé z týmu ptají na totéž: kam tentokrát pojedeme, co tam bude za program, co si vzít s sebou a jak můžou pomoct s přípravou. A mně to nevadí, protože se těším s nimi… A když se pak z výprav vracíme, hned se rozjíždí série historek a zážitků, kterým byste možná ani jako pozorovatelé neuvěřili.
Na expedice už jezdíme 12 let, fakt. Je to jedna z věcí, které jsme si přenesli z Red Bullu, kterého jsme byli všichni tři spolumajitelé před založením vlastní agentury součástí. A jsou jedním z nejoblíbenějších „benefitů“ v Everwhere, když na ně přijde řeč v rámci 1:1 ročního hodnocení. Osobně mě vždycky fascinovalo, jak jde sdílet tak zásadní věci, jako jsou prodeje, podíl na trhu, vize, plány, nebo v jakých kanálech je potřeba zapnout, a u toho se ještě navíc skvěle bavit. Třeba v cirkusovém šapitó převlečeni za klauny, nebo v karlovarském hotelu Thermal v kostýmech filmových postav.



Koncept expedic posouváme naším stylem a vlastním směrem dál. Když někomu vysvětlujeme jednou větou, co EverWhere definuje, rádi říkáme, že vytváříme zážitky ve spojení se značkou. A je super si říct, že děláme všechno pro to, aby to platilo jak ve vztahu s našimi klienty, tak i u nás samotných. Proto vždy v květnu před začátkem letní sezóny a v prosinci na konci roku jedeme celá agentura na prodloužený víkend do přírody, pronajmeme si celou chalupu, grilujeme, lyžujeme, chodíme na túry, nebo pomáháme místním lidem něco opravit a do toho si vždy najdeme čas sdílet, co se pracovně povedlo a co nás dalšího půl roku čeká.



Kdo zná, nebo si zjistí portfolio našich klientů, kterým si řekneme párkrát za rok o support v podobě několika lahví nebo sudů lahodných moků, může tušit, že večery jsou… večery jsou prostě nedílnou součástí každé expedice 😊. Stejně tak jako expediční logo, které jsme si vytvořili a propisujeme ho na vlastní merch, který pak nosíme.



Takže až někoho potkáte v obrandovaném triku, mikině či s vygravírovanou lahví na vodu, tak se ho můžete zeptat, co pro nás v EverWhere znamená pojem firemní kultura. A i když nebude vědět, protože jsme dosud neměli ani potřebu ji jakkoli definovat, zaručeně se bude zas těšit na další květen nebo prosinec.
Kryštof Kostroun