Když máš chuť si vybrat
Dáme Jídlo
Big idea a social media
Vzít telefon, otevřít aplikaci Dáme jídlo, najít oblíbenou restauraci, naklikat tam večeři i s dezertem a počkat doma v tepláčcích, až ji kurýr přiveze, je běžná realita našich dní. Ale v roce 2017 to ještě bylo pro mnohé jak scénka z budoucnosti. A tak jsme přišli na řadu my. Abychom z fikce udělali realitu.
Nejdřív jsme připravili opravdu šťavnatý obsah na sociální sítě. Pod heslem „Když máš chuť na cokoliv“ jsme upozorňovali na světový záběr sortimentu Dáme jídlo, od Mexika až po Itálii. Fotili jsme sexy jídla a natáčeli videa přímo z restaurací, kde nám jejich šéfkuchaři uvařili některé ze svých vyhlášených jídel. A to, vážení, v té době dělal opravdu málokdo. Taky se tenkrát na Facebooku nejednomu uživateli sbíhaly sliny.
Cesta do študákovy duše
A když jsme měli našlápnuté socky, vyšli jsme do ulic. Ne jako studenti. Ale za studenty! Protože jsme si říkali, kdo ze všech lidí má neustále hlad, nedostatek času a věčně věků hluboko do kapsy, takže by se mu hodil nějaký ten slevový poukaz pro první zkušenost s aplikací? Jasně, studenti! A tak jsme spustili „studentskou roadshow“. Během dvou týdnů jsme v Praze s našimi Dáme jídlo hosteskami objeli největší univerzity a většinu kolejí a studentům face to face odprezentovali kouzlo Dáme jídlo. Rozdávali jsme ochutnávky za splněné testy a vouchery s unikátním voucherem na slevu v hodnotě 100 Kč, celkem jsme napřímo oslovili 1 600 studentů a dalších 10 000 nepřímo. Protože těm, které jsme nepotkali, jsme třeba nechali door hanger s unikátním kódem na klice u dveří do pokoje, nebo prostírky a sedátka rozmístěná chytře v prostoru kolejí.
Závěrečným okořeněním pak už bylo propojení Dáme jídlo s naším dalším klientem Jamesonem na akci nazvané Tour sv. Patrika. Protože kdy člověk nejvíce ocení dovoz jídla až ke dveřím? Když si večer užije naplno, aniž by řešil, co bude zítra. A tak jsme rozdávali poukazy se slevovými kódy jako diví a udělali tak z Dáme jídlo oficiálního partnera svatopatrikovských kocovin. Pro účastníky akce Jamesona jsme tak přichystali příjemné překvapení a Dáme jídlu pomohli zvýšit objem objednávek, jejichž cílem byla pozitivní uživatelská zkušenost.