Nadělit k lahvi whiskey dárek v podobě „měkouše“, a ještě navíc Lichožrouta? To jako vážně? Přesně tak! Z DNA irské značky Jameson totiž vychází nadhled, smysl pro humor a schopnost „nebrat se tak vážně“. Takže, proč ne?
Každý si najde tu pravou…I levou.
Zadáním pro celonárodní kampaň pro značku Jameson bylo propojení komunikace v off-trade i on-trade včetně přesahu do digitálu. A to vše s cílem zvýšit prodeje značky Jameson v období říjen – listopad a posílit její vnímání jako seriózní značky, která se ale nebere zas tak příliš vážně. A v neposlední řadě potěšit spotřebitele originálním dárkem.
Navázali jsme k tomuto účelu spolupráci s československou značkou Fusakle a společně doslova upletli ponožky v šestnácti originálních designech značce Jameson na míru. A ne ledajaké. Nadhled Jamesona jsme dostali na každou ponožku ve formě vtipných hlášek i piktogramů, které odkazují k DNA značky i typologii její cílovky.
„Jedna irská, jedna bavlněná“
Klíčový claim přesně vystihuje mechaniku promo aktivity v off-trade, kdy zákazník v řetězcích jako třeba Albert, Billa a Kaufland mohl koupit lahev Jameson Original s přibaleným on-packem, což byla právě jedna z ponožek designové kolekce. I v tom byl zakopán Jamesonův vtip – k jedné lahvi jedna ponožka!
Pokud si tedy spotřebitel odnesl dvě lahve, mohl tím získat pár ponožek a zkombinovat tak nejen různé designy, ale i hlášky jako „Patová situace“ a „To bylo o fous“, „Do sandálů“ a „Jedině sock´n´roll“ nebo třeba „Ta pravá“ a „Jsem v tom po kotníky“.
Do prodeje byl zapojen též e-commerce, kdy nakoupit Jameson s ponožkami šlo na Rohlik.cz, Kosik.cz a Alkohol.cz.