Festivalová léta

Beefeater
2017-2019

B&T

Víte, jaká je ultimátní letní kombinace? No přece Beefeater a tonic. V roce 2019 se o tom mohla přesvědčit snad celá Česká republika, protože jsme ji s naším klientem projeli křížem krážem na různých letních festivalech, kde jsme rozdávali radost, smích a nezapomenutelné zážitky.

4 festivaly

Začali jsme v Praze na Metronome festivalu (21.–23. 6.). Poprvé jsme na něm vyzkoušeli novou konstrukci i jsme otestovali, jak nám šlape servis a prodej.
Protože hned za pár dní jsme se přesunuli do Varů na filmový festival KVIFF (28. 6. – 6. 7.). Je už takovým naším zvykem, že Beefeater na žádné akci nepřehlídnete, a ani Vary nebyly výjimkou. Vymysleli jsme si 12tunovou konstrukci, kterou jsme přemostili řeku. Stavěli jsme ji 4 dny, ale stálo to za to. Náš Pupp-up bar se nacházel hned v sousedství legendárního hotelu Pupp a přilákal tisíce návštěvníků.

Z Varů jsme úprkem přejížděli na druhý konec republiky, do Ostravy na Beats for Love (3.–6. 7.), abychom představili vizuální koncept Past. Konstrukci se stovkami metrů světelného brandingu jsme umístili rovnou na mírný kopeček, abychom si pojistili, že našeho klienta opravdu nikdo nemine.
Na další festival jsme zůstali v Ostravě a to na Colours of Ostrava (17.–20. 7.), kde jsme loni poprvé představili náš koncept (prolink). Barmani byli parádní, počasí se vydařilo, a tak se v našem ginovém ráji pořádaly večírky jedna radost.

Skutečný svět není na instáči, ale na instáči je ve skutečnosti celý svět.

Online bez offlinu neexistuje. Postarali jsme se o výstupy z akce – instastories, community management, soutěže a meet&greets.
Zapojili jsme také unikátní aplikaci pro načítání drinků, díky které si lidé vypili slevy na merchendising a další odměny.

Pošli to dál

Facebook LinkedIn