Black Barrel na festivalech

Jameson whiskey

Eventy a social media

Zajít do irského baru je prostě zážitek. Pijete skvělou whiskey, posloucháte senzační hudbu a je vám tak prima, že když se chvíli nehlídáte, začnete zpívat a tancovat. Irové to zkrátka umí. Takže když nám náš klient řekl, že tohle všechno můžeme přenést na české letní festivaly, neváhali jsme ani minutu!

Dovézt festival na festival? Žádný problém!

Propagovat Jameson bez irského pubu? Věc nemyslitelná. Jenže kde takový podnik sehnat uprostřed polí, kde se české festivaly nejčastěji pořádají? Tak jsme ho sami postavili a přivezli. Navrhli jsme unikátní konstrukci tak, aby připomínala obří sud na whiskey a byla vidět už zdálky. Dovnitř jsme umístili bar, talentované barmany, naplnili po strop láhvemi Jamesona, ale taky pódium, protože bez hudby to nejde. Nachystali jsme nástroje a návštěvníky pravidelně zvali na Open Mic. Atmosféra se v našem mobilním pubu kolikrát tak rozjela, že se lidem nechtělo odcházet ani na festivalové hedlajnery. Ještě jednou se Massive Attack omlouváme. Od roku 2018 jsme k pubu připojili ještě tetovací salón, takže si mnoho účastníků mohlo odnést opravdu trvalé následky.

V roce 2017 jsme takhle vyrazili na Metronome Festival, Mighty Sounds, TroubleGang Fest, Sázavafest a Vysočina Fest. V roce 2018 jsme navštívili Metronome Festival, Mighty Sounds, TroubleGang Fest a Brutal Assault. V roce 2019 jste nás mohli potkat na Metronome Festival, Vysočina Fest, Mighty Sounds a Brutal Assault. Každý rok přidáváme k setupu něco navíc a už se nemůžeme dočkat na další featialovou sezónu.

Instagram nám pomohl představit festivalovou zónu stovkám tisíc lidí.

Zapojili jsme i sociální sítě a díky tomu jsme představili Black Barrel bar dalším stovkám tisíc lidí. Na každý festival jsme připravili 3 fáze. Před každým festivalem jsme vytvořili mikrokampaň, kde jsme skrz dark posty ukázali, jaká byla atmosféra ve dne i v noci na samotném festivalu, ale hlavně u nás v Jameson zóně minulý rok.

V průběhu festivalu jsme se zaměřili na oslovení lidí geograficky pouze na festival, kde jsme skrz insta stories odkrývali důležité info pro návštěvníky, jako kde nás na najdou, co si u nás mohou dát a co u nás mohou zažít.

Málo co lidi na Instagramu potěší víc než odpověď samotného Jamesonu, ideálně v moment, kdy si užívají festival s drinkem v ruce.

Jedním z hlavních bodů v programu Black Barrel baru byla aktivita Open Mic, kdy si každý mohl přivézt, nebo na místě založit kapelu, půjčit si připravené nástroje a zajamovat si tak se vším všudy na stagi. I díky Instagramu a předpřipraveným stories, skrz něž jsme Open Mic promovali, byly časy pro jaming vybookovány na celé dny dopředu.

Jedno z přikázání, kterým se řídíme je „community management is the king“. Proto jsme přímo z festivalu reagovali na všechny, kdo nás označili předem připravenými grafikami různých odpovědi. Označovali jsme interprety, měli připravené hashtagy a každý další den postovali to nejzajímavější z minulého dne. Pro fázi po festivalu jsme využili ke sdílení fotek a videí, a to jak na Instagramu, tak Facebooku. Z několikadenního festivalu tak jde vytvořit obsah plný skvělých drinků, hudby, barmanů, koncertů a skvělé letní atmosféry na 3 týdny.

jameson stories