S goodvertisingem opatrně, důvěryhodně
Oslovení mladších cílových skupin skrz aktivaci v prodejních kanálech je poměrně těžký oříšek, zvlášť pokud jde o typickou promoci s hodnotnými výhrami. Naši domněnku, že se vyplatí vsadit na nesobecké motivy, jsme si ověřili skrze focus group. Potvrdilo se, že mladí spotřebitelské soutěže zpravidla nevnímají a neúčastní se jich, a zároveň se o své okolí zajímají.
Ostravar je pivo hrdé na své kořeny, zaměřit proto promoci na region a přidat hrstku relevantního dobra byla naše ambice už při návrhu konceptu.
Pro Ostravar to byla první větší kampaň, která vsázela karty na nesobecké motivy lidí, proto jsme společně s klientem připravili promoci tak, abychom misky vah a šanci na úspěch pojistili i hodnotnými výhrami. Ostatně cílem kampaně nebylo zavrhnout dosavadní pijáky, pro které jsou stále hodnotné výhry relevantní.
Výsledkem byla komplexní aktivita, kterou jsme propojili on-trade i off-trade. Mechanika kampaně musela zůstat jednoduchá – každý nákup piv představoval možnost hlasování pro jeden z lokálních projektů, který od Ostravaru obdrží 100.000 Kč na jeho realizaci. Možnost vyhrát hodnotné dárky byla odstupňovaná podle počtu registrovaných účtenek.