Rozjeli jsme to s Campiri

Campiri

Social media

Na jaře tohoto roku se objevila zpráva o tom, že v Česku vzniká nový startup, který chce zmodernizovat oblast půjčování a sdílení obytňáků. Netrvalo dlouho a už jsme byli v tendru o správu sociálních sítí a než si stačíte zabalit na výlet s obytňákem, získali jsme nového klienta Campiri. Navnímali jsme vizi a vytvořili strategii komunikace na sociálních sítích, která se nesla v ruce myšlenky projektu, zjednodušit a zpříjemnit cestování, nechat lidi objevit nová místa a zažít nové zážitky a to vše v duchu udržitelnosti. Definovali jsme si s klientem cílové skupiny, věděli jsme, že na Instagramu budeme mluvit k mladšímu publiku a lákat je na lifestyle spojený se svobodným cestováním a na Facebooku budeme spíš vzdělávat a informovat starší cílovku o tom, co cestování obytňákem obnáší. 

 

Resuscitace

Profily jsme přebírali v březnu a do té doby na nich moc příspěvků nebylo. Profily jsme chtěli naladit na cestovatelskou atmosféru, a tak jsme jsme se spojili s tvůrci, kteří mají k přírodě a cestování opravdu blízko a se kterými jsme do budoucna chtěli v rámci Campiri spolupracovat. Získali jsme od nich krásný lokální obsah a zároveň čas na tvorbu nového obsahu ušitého na míru.

 

Content is king

Víme, že lokální obsah funguje, a tak jsme nelenili a vyrazili hned na jaře na shooting pod taktovkou jednoho z nejlepších outdoorových fotografů Honzy Kasla vytvořit sérii fotek zachycující život v obytných vozech. Výstupem bylo nespočet krásných fotek pro sociální sítě či bannery.

Současně s tím jsme oslovili první ambasadory značky na dlouhodobou spolupráci, o kterých jsme věděli, že si užijí výletování s obytkou a dodají nám další skvělé výstupy. Mezi nimi byli např. Lukáš Vinš, Marek Šaroch nebo Adam Kadeřávek. Během tohoto období se také na Facebooku vypublikovalo několik článků plných skvělých rad a tipů.

Exposure

Po pár měsících přišla na řadu další kapitola a sice dostat se mezi lidi. Proto jsme začali oslovovat influncery jako např. Weef nebo HelloChristie, kterým jsme na několik dní obytku vypůjčili a výměnou za to dostali stories a posty na jejich profilech. Influenceři byli nadšení a profil Campiri začal (i díky vydařeným take overům) rychle růst. V březnu jsme mluvili doslova ke stovce fanoušků a v červnu už to bylo kolem 1500.

IG Highlights

Abychom nesdíleli jenom krásné fotky, rozhodli jsme se pracovat na profilu s formátem Instagram Highlights, kde jsme pravidelně sdíleli zajímavé informace související s cestováním obytkou. V rámci jednotného designu jsme připravili několik sad stories, které pomůžou nejednomu cestovateli, který se chystá na svoji první zkušenost s obytňákem.

Zapojení publika

Kromě creatorů a influencerů jsme chtěli zapojit také publikum. Proto jsme uspořádali několik soutěží, ve kterých mohli naši fanoušci vyhrát obytňák na prodloužený víkend. Soutěže lidi baví a pokud jde o soutěž spojenou s obytkou, tak to platí dvojnásob! Proto nás nepřekvapilo, že se do soutěže zapojilo několik set fanoušků toužícíh po výletě luxusním domem na 4 kolech. Neodradilo je od toho ani to, že např. museli vyrazit do přírody a sbírat tam odpadky a inspirovat ostatní k podobně prospěšné činnosti, protože čistá příroda je jedna z hlavních hodnot Campiri. Propojení s událostí Den Země byla už jen třešnička na dortu.

 

Community management

Sociální sítě jsou od toho, aby se na nich lidé socializovali, proto odpovídání zvědavým fanouškům profilů Campiri je pro nás denním chlebem a co je nejlepší, že na tomto profilu nejsou žádní hejtři ale naopak nadšenci, se kterými je radost komunikovat. 

Top of mind soon

Tím vším to samozřejmě nekončí, ba naopak. Akční nabídky, tvorba contentu a animací nebo navázání dalších spoluprací s lidmi, kteří mají k cestování, přírodě a obecně hodnotám Campiri opravdu blízko jako např. Přemek Vida, Petr “Hejmi” Hejda nebo TRAGA duo Gabi & Tadeáš. I oni se zasloužili nejen o tvorbu skvělého contentu na social media, ale také o šíření platformy mezi publikum, které si v motu “Home is where you park it” mohou velmi snadno najít celoživotní radost a Campiri jim v tom může být skvělým parťákem.

Pošlete to dál

Facebook LinkedIn Získat odkaz