Na jaře tohoto roku se objevila zpráva o tom, že v Česku vzniká nový startup, který chce zmodernizovat oblast půjčování a sdílení obytňáků. Netrvalo dlouho a už jsme byli v tendru o správu sociálních sítí a než si stačíte zabalit na výlet s obytňákem, získali jsme nového klienta Campiri.
Navnímali jsme vizi a vytvořili strategii komunikace na sociálních sítích, která se nesla v ruce myšlenky projektu, zjednodušit a zpříjemnit cestování, nechat lidi objevit nová místa a zažít nové zážitky a to vše v duchu udržitelnosti. Definovali jsme si s klientem cílové skupiny, věděli jsme, že na Instagramu budeme mluvit k mladšímu publiku a lákat je na lifestyle spojený se svobodným cestováním a na Facebooku budeme spíš vzdělávat a informovat starší cílovku o tom, co cestování obytňákem obnáší.
Resuscitace
Profily jsme přebírali v březnu a do té doby na nich moc příspěvků nebylo. Profily jsme chtěli naladit na cestovatelskou atmosféru, a tak jsme jsme se spojili s tvůrci, kteří mají k přírodě a cestování opravdu blízko a se kterými jsme do budoucna chtěli v rámci Campiri spolupracovat. Získali jsme od nich krásný lokální obsah a zároveň čas na tvorbu nového obsahu ušitého na míru.