Co najdeme na pomezí modernosti a tradice? Kvalitní hotová jídla v sáčku. Také nám ta fráze ze začátku přišla dost zvláštní, po chvíli už ale byla mantrou naší spolupráce s klientem EXPRES MENU a propsala se do každého našeho rozhodnutí.
EXPRES MENU je rodinný podnik z Krkonoš, který si zakládá na kvalitních surovinách s ověřeným původem bez chemie. Uzeniny dokonce nakupují od lokálních řezníků! Šikovní kuchaři pak suroviny uvaří a zabalí do sáčku, v němž jídlo vydrží díky patentovanému procesu až 10 let. S klientem jsme si sedli hned od první společné komunikace – podstatou značky EXPRES MENU je totiž technologická inovace v balení hotových jídel bez omezení tradiční poctivosti. S touto dualitou jsme šli do tendru a prakticky jsme si hned plácli, přesně toto pochopení klient hledal. Vyhráli jsme tak festovního klienta, který má ambice prorazit v Evropě s českým produktem bez jakýchkoliv kompromisů na chuti.
Expres brand, mňam!
Nejdřív jsme se chopili práce na kompletním brand manuálu, se vším všudy. Chtěli jsme, aby vše vycházelo z klíčových zásad blízkých klientovi. Tradiční značka přece nemůže „bejt free bro”, proto jsme představili novou zábavnou a lehce neformální, přesto prémiovou komunikaci.
V této fázi jsme toho definovali opravdu hodně. EXPRES MENU se může pyšnit:
• Novými barvami a kódy pro online i offline reprodukci
• Logem s praporkovou variantou
• Několika řezy písma
• Rozkresem layoutu printových vizuálů
• Maskotem Expresáčkem
• Claimem „S chutí do toho, hned je hotovo.”
• Dokonce i designem digitálních tlačítek
Skvělým detailem vizuální identity je prvek reliéfu. Funguje dvojsmyslně – navnadí dojem z roztrženého okraje, který zůstane každému, kdo otevře sáček od EXPRES MENU, a zároveň v sobě snoubí krkonošské panorama, na které klient kouká přímo z okna. EXPRES MENU tak prostřednictvím něho nenuceně sdílí svůj původ se zákazníky.