Ukovalo Kovallo

Představte si mladý pár se společným snem: vdechnout nový život rodinnému kovářství a vytvořit z něj designovou značku, která zazvoní na strunu moderní doby. Jak ale spojit staré řemeslo s mladistvou jiskrou a ukovat brand, který obstojí v konkurenci dnešního světa?

 

Úcta k poctivému řemeslu

Kovářství Leupold, s kořeny hluboko zapuštěnými v půdě malebné české vesničky, funguje už desítky let. S příchodem nové generace ale přišel čas na rebranding a změnu produktového portfolia. Hledali jsme nit, která propojí tradici s modernou, a našli jsme ji v úctě k poctivému řemeslu a v síle trvalých hodnot. V době, kdy se svět mění před očima a konzumní vlna zaplavuje trh lacinými produkty, totiž mohou být kované výrobky stabilním a udržitelným bodem. Ač nejsou vyráběné dokonale přesnými stroji, vydrží stovky let, a nejen v tom tkví jejich krása.

A tak se zrodilo Kovallo. Značka, která ková trvalost.

Jsme české rodinné kovářství s dlouholetou zkušeností.
Vyrábíme kvalitní produkty pro interiér i exteriér
z těch nejvytříbenějších materiálů.
Zakládáme si na hodnotách řemeslné tradice;
pečlivém zpracování, respektu k přírodě, zodpovědném
využívání jejích zdrojů a trvanlivosti našich výrobků.
Naše značka je ukována na principech moudrosti,
rodiny, stability a udržitelnosti.

 „Přinášíme do života stabilitu a naplňujeme
vaše potřeby prostřednictvím kovářského umu.
Jsme tu pro ty, kdo hledají originální, dlouhodobě
funkční a nadčasová řešení, která nepodléhají
sezónním trendům a jsou udržitelná.
Upřednostňujeme kvalitu před kvantitou,
díky čemuž se na nás můžete vždy spolehnout.

Kováme trvalost – v lidech, v přírodě i produktech.



Dokonale nedokonalá vizuální identita

Když jsme ukovali pevnou brand strategii i jméno, přišel čas obléct Kovallo do nových šatů. Základem vizuální identity se stal tvůrčí kovářský proces, který zanechává na každém z výrobků nedokonalosti, které je dělají jedinečnými. Logo využívá motivu dvou L, jež jsou ručně kované, tak jako samotné produkty. Společně vypráví příběh dvou generací majitelů značky, otce a syna. 

Identita dostala prostor nejen na papíře, ale i na první obaly produktů, sociální sítě a facelift webu, který reflektoval hodnoty značky – odolnost, udržitelnost a řemeslnou dokonalost. Samozřejmostí bylo nastavení důstojného tone-of-voice jak v brandových materiálech, tak pro sociální sítě. Pro celkové řízení dojmu ze značky jsme s klientem otevřeli také téma product managementu a vývoje do budoucnosti. 

Obujte se do toho levou zadní

Značku jsme vylaunchovali v listopadu 2024, a rovnou jsme zahájili první prodejní kampaň. Hero produktem se stala lžíce na boty a my jsme jí dali jeden kreativní twist. Prodávali jsme totiž lžíci pro leváky!

Jak se značce dařilo? Byla to kampaň, která trefila do černého – přivedla tisíce zvědavých lidí na web, a přinesla značce Kovallo, jak jinak, než spoustu nových spokojených zákazníků.  

Omrkněte i naše další projekty