Představte si mladý pár se společným snem: vdechnout nový život rodinnému kovářství a vytvořit z něj designovou značku, která zazvoní na strunu moderní doby. Jak ale spojit staré řemeslo s mladistvou jiskrou a ukovat brand, který obstojí v konkurenci dnešního světa?
Úcta k poctivému řemeslu
Kovářství Leupold, s kořeny hluboko zapuštěnými v půdě malebné české vesničky, funguje už desítky let. S příchodem nové generace ale přišel čas na rebranding a změnu produktového portfolia. Hledali jsme nit, která propojí tradici s modernou, a našli jsme ji v úctě k poctivému řemeslu a v síle trvalých hodnot. V době, kdy se svět mění před očima a konzumní vlna zaplavuje trh lacinými produkty, totiž mohou být kované výrobky stabilním a udržitelným bodem. Ač nejsou vyráběné dokonale přesnými stroji, vydrží stovky let, a nejen v tom tkví jejich krása.
A tak se zrodilo Kovallo. Značka, která ková trvalost.