Carling British Cider aktivace na eventech

Zadání:

Osvěžujícím způsobem představit Carling British Cider na domluvených akcích a letních festivalech.

Realizace:

Je spalující vedro a vy prahnete po osvěžujícím nápoji. V tom se objeví usměvavá dívka a podává vám ledově vychlazenou plechovku chutného nápoje. Máte šanci na tento okamžik během několika vteřin zapomenout? Těžko! To je sampling, který se dostane potenciálním zákazníkům pod kůži!

Britskou značku nápojů Carling jsme pomáhali uvádět na český trh společnosti Pivovary Staropramen nejen v Off Trade a On Trade prostředí, ale i na předem vytipovaných eventech v letních a podzimních měsících. Díky promyšlenému samplingu a předem vytipovaným lokalitám se nám podařilo během 18 promo dní poslat do oběhu 23 tisíc dokonale vychlazených plechovek nového ovocného alkoholického nápoje. Naší prezentací jsme tak nepřímo oslovili 70 tisíc lidí. Zaměřili jsme při tom na cílovou skupinu zákazníků značky Carling. Za nimi jsme se vydali napříč Českou republikou. Osvěžili jsme například návštěvníky eventů, jako je Votvírák, Quanto cup, Gravity festival, Miss face, BarShow nebo Dny Marianne. Využili jsme i potenciálu frekventovaných lokalit, jako je pražská zastávka MHD Anděl.

Fotografie

carling-promo-team.jpg

Pojďme společně vytvořit váš projekt!