Aktivace značky Staropramen na letních festivalech

Zadání:

Aktivace hudební kampaně formou přímého oslovení zákazníků s požadavkem na originální řešení, které by využívalo synergii mezi eventovou a digitální komunikací značky.

Realizace:

Staropramen svojí kampaň spojil s novým claimem - "Jedno nás spojuje" a také se výrazně zaměřil na propojení své značky s hudebním prostředím. Na naší agenturu se v létě 2013 obrátil s požadavkem na návrh a realizaci aktivace této kampaňe na vybraných hudebních festivalech. Cílem zadání bylo efektivní oslovení alespoň 10% návštěvníků prostřednictvím jejich přímé participace na navrhované aktivitě. Dalším požadavkem pak byl reálný přesah této eventové aktivity do digitální komunikace značky.

Vytvořili jsme unikátní koncept s názvem "Založ si kapelu", zážitkové aktivity, ve které byl každý z účastníků opravdovou hvězdou. Návštěvníkům byla aktivita komunikována našimi hosteskami, od kterých dostávali na ruku tři druhy pásek se symboly mikrofonu, kytary nebo bicích v různých barvách (zlatá, bílá, zelená). Pro úspěšné „založení kapely“ bylo nutné mít zpěváka, kytaristu a bubeníka, tedy alespoň 3 lidi s unikátními páskami. Takováto skupina si pak ve speciálním stanu mohla užít svůj okamžik slávy. Stačilo si vymyslet vlastní název, v připravené šatně vytvořit patřičnou image a poté se již kapela mohla chopit hudebních nástrojů v našem fotoateliéru koncipovaném jako koncertní pódium. Výsledná fotografie poté prošla kvalitní postprodukcí a v podobě titulní strany fiktivního hudebního magazínu putovala ještě týž den na facebook Staropramenu.

Originální myšlenka a důraz na špičkovou exekuci přinesly výrazný úspěch. Dosavadním výsledkem tohoto projektu je překročení požadovaného počtu oslovených o více než polovinu a historicky nejúspěšnější kampaň Staropramenu na sociálních sítích vůbec.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!