Red Bull Night Race tour

Zadání:

Upevnit pozici Red Bullu se zákazníky v segmentu noční gastronomie a retailových řetězců. Vytvořit unikátní klubovou roadshow s tématem Formule 1 v rámci on/off trade aktivit.

Realizace:

Jak přinést atmosféru Formule 1 na dosah zákazníkům? Odpovědí je Red Bull Night Race. Kde si návštěvníci mohli v pečlivě vybraných podnicích vyzkoušet, jaké to je měnit pneumatiky na reálném modelu vozu Formule 1. Ve speciálních pit stopech se soutěžilo o nejlepší čas ze všech a celkový vítěz získal exkluzivní možnost vidět na vlastní oči závody F1.

Během dvou let jsme pro Red Bull realizovali 34 zastávek a podařilo se nám tak napřímo zapojit více než 3000 zákazníků. Díky ideálnímu načasování aktivita Red Bullu významně podpořila launch limitované edice multipack balení ze série World of Red Bull. Tato jedinečná marketingová aktivita splnila klientem akcentovaný účel - budování business vztahů v on-premise kanále.

Off Trade Pit Stop

Koncept Red Bull Nigit Race jsme využili také v off trade aktivitách mezi regály retailových řetězců. Zákazníci si tak obyčejné nakupování mohli zpestřit netradičním zážitkem v podobě výměny pneumatik u Formule 1. Touto aktivitou jsme dokázali oslovit přes 10000 lidí a přes 1500 nakupujících napřímo do eventu zapojit.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!