Uvedení pivovaru Samson na outdoorových akcích

Zadání:

Představit pivo Samson a nový Samson Radler neobvyklé cílové skupině ve skutečně netradičním pojetí.

Realizace:

Tradiční jihočeské pivo, které pamatuje časy kdy se Američané ještě nehádali o ochranné známky s českými národními podniky a kdy důležitější než nějaký marketing byla chuť. Ty časy jsou dávno pryč a ani pivo Samson za sebou nemá právě lehkou minulost. Po rozsáhlé renovaci pivovaru, která s sebou přinesla nekompromisní zkvalitnění pivovarnických procesů, značka Samson prošla repositioningem a s tím souvisejícím rebrandingem, aby znovu vstoupila na trh s mladým elánem a vyzrálou chutí. Image značky jsme v roce 2012 začali budovat jako silnou individualitu vymezující se proti neosobnímu odkazování na historii, národní hrdost a podobné patosem zaváté klišé. Nevěříme ani pověstnému zaklínadlu o konzervativních návycích tuzemských konzumentů, proto přinášíme osvěžující Radler v několika příchutích. Naučili jsme Čechy hrát nebezpečně návykový beerpong, nejoblíbenější hru amerických campusů, která dokáže skloubit lásku k pivu a ke hře jako málo co jiného. Né náhodou jsme proto zvolili pro launch těchto aktivit O’neill Soldiers a Burton Špindl Spring Session, bezesporu nejzásadnější freeski a snowboard eventy v České republice, které nám zajistily oslovení těch nejlepších lidí, mladých opinion leaderů, kteří mezi své vrstevníky šířili zprávu o jejich novém oblíbeném pivu rychlostí laviny.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!