Soutěž o Silvestr v Londýně s Carlingem

Zadání:

Využít vysoké návštěvnosti obchodních center před blížícími se Vánocemi a zorganizovat sérii ochutnávek spojených se soutěží o lákavé ceny a podpořit tak prodej, posílit povědomí o značce a propojit online a offline mechaniku.

Realizace:

O pozornost lidí vystresovaných vánočními nákupy se postaral z dřívější kampaně osvědčený tým Harryho a sličné Spice girl. Dvojice nabízela ochutnávku Carling cideru a upozorňovala na soutěž celkem v 10 prodejnách Tesco ve čtyřech krajských městech.

Soutěž spočívala v tipování počtu lidí oslovených na zastávkách během červencové kampaně. Hlavní výhrou byl silvestrovský pobyt v Londýně s ubytováním v luxusním apartmá a VIP vstupem do vyhlášeného klubu Ministry of Sound. Motiv Londýna jsme použili na související vizuály a elegantně jsme tak komunikovali zdůrazňovaný britský původ nápoje.

Dalšími cenami byl poukaz na nákup britské módy v populárním internetovém obchodě Zoot.cz a dárkový box Carling Cider Cherry s brandovanou sklenicí.

Zapojit se do soutěže bylo možné celkem v 86 prodejnách Tesco po celé České republice vyplněním hlasovacího lístku, nebo na speciální microsite. Celkem jsme touto kampaní přímo oslovili 3 200, nepřímo pak 10 000 lidí. Microsite si za 40 dní trvání soutěže zobrazilo přes 1 600 návštěvníků.

Fotografie

londyn.png

Pojďme společně vytvořit váš projekt!