Ochutnávky Staropramen

Zadání:

U příležitosti uvedení nových ležáku Staropramen na náš trh, jsme za pomoci off trade aktivit měli vytvořit unikátní ochutnávky, zvýšit vnímání značky u konzumentů, oslovit nové spotřebitele a navýšit prodeje.

Realizace:

Je nám ctí pracovat pro přední české značky a nejinak je tomu u Staropramenu, natožpak u jejich prémiové rodiny ležáků. Naše promotýmy jsme poslali do největších obchodních řetězců po celé ČR, aby zákazníky provedli chuťovou rozmanitostí skrz precizní degustace.

A protože jsme perfekcionisti, tak jsme teamy vyškolili u obchodního sládka, tak aby dokázaly zodpovědět každičkou otázku týkající se piva a lidem ukázaly, jak nejlépe pivo degustovat.

Pro ochutnávky jsme vytvořili dřevěné set-upy, které korespondovaly s celkovou image prémiových ležáků. A protože pivo chutná nejlépe studené, zákazník si díky praktickému iceboxu mohl vychutnat příjemně chlazeného ležáčka.

V rámci ochutnávky probíhala i promoakce: Kdy lidé při nákupu většího množství piv Staropramen obdrželi půllitr v dárkové tašce.

Díky promoakci proběhlo v rámci sedmi týdnů přes 9 tisíc ochutnávek. Průměrný nárůst prodeje byl o 600 %.

Není plechovka jako plechovka

V rámci další spolupráce se Staropramenem jsme také vytvořili celonárodní off trade kampaň na podporu letní edice smíchovských piv v plechovce.  Tentokrát jsme nechali zákazníky ochutnat Staropramen Jedenáctku a Staropramen Nealkoholický. Promotéři pomáhali také představit zákazníkům změnu názvu Světlého na tradiční označení Smíchov. Během kampaně jsme obsadili také tradiční trh s buy&get promocí a to ve 330 obchodech po celé ČR.

Fotografie

stp_ochutnavky_team1
stp_ochutnavky_team3
stp_ochutnavky_team7
stp_ochutnavky_team6
stp_ochutnavky_team4
stp_ochutnavky_team5

Pojďme společně vytvořit váš projekt!