Carling British Cider On Trade aktivace

Zadání:

Představit české veřejnosti pravé britské osvěžení, když nemáte šanci zařídit exkurzi do opravdového londýnského baru.

Realizace:

Nevadí, nezbývalo nic jiného, než přivézt Británii k nám! A z mezinárodního setkání udělat nezapomenutelný zážitek. Přesně takto jsme na českém trhu představovali nový prémiový alkoholický nápoj Carling British Cider Cherry.

Za zákazníky jsme se vydali na místa, kde se cítí uvolněně a chtějí se bavit. Na místa, kde je otestování nového nápoje vítaným zpestřením večera. Jasně! Do barů a klubů. S unikátní kampaní lišící se od konkurence. Korespondující s britským původem nápoje a vyzdvihující všechny jeho přednosti.

Naší prioritou bylo udržet jednotnou a srozumitelnou linku s ATL kampaní značky, což se podařilo. Každý, kdo zahlédl v televizi reklamu na tento produkt, měl najednou pocit, že se zhmotnila. To když do jejich oblíbeného podniku napochodovala britská hradní stráž obklopená atraktivními „spice girls“. Zkrátka tým jako vystřižený z jim známého TV spotu. S tácem ledově vychlazeného nápoje.

Ochutnávku si ale každý musel zasloužit. Takže žádné bezmyšlenkovité odebrání kelímku, ale zábavné hry. To odhalilo, zda si dotyčný smí odnést kromě nápoje i stylový dárek. Aby návštěvníci neměli šanci na Carling tým během pár minut zapomenout, namíchal pro ně ještě unikátní DJ set britských hitů. Ten roztančil každý z klubů, čímž osvěžil i atmosféru. A jelikož je Carling nejlepší na ledu, nechyběl ani CO2 kanón. Promotéři, pardon, spíš Carling hradní stráž rázem dokázala ochladit prostředí klubu o 15 stupňů Celsia.

Kampaň promyšlená do posledního detailu byla realizována v létě ve více než 200 podnicích v několika českých městech. Napřímo v nich tváří v tvář oslovila desítky tisíc potenciálních zákazníků a lidé, kteří se s týmy fotili a odnesli si praktické a následně použitelné dárky, měli i dlouho po párty značku neustále na očích.

Video:

Fotografie

cd_cover_front.png

Pojďme společně vytvořit váš projekt!