Fotbalová horečka s Pepsi a Lay´s

Zadání:

Vytvořit z fotbalu a nakupování zábavu pro všechny, a tím podpořit prodej produktů Pepsi a Lay´s.

Realizace:

V rámci aktivit pro značky Pepsi a Lay´s jsme na základě hesla „Svět je tvoje hřiště, tak hraj" propojili ve vybraných obchodech nakupování a fotbal. Z všedního nakupování jsme tak vytvořili originální zážitek odehrávající se přímo mezi námi vytvořenými regály s vystavěnými produkty Pepsi a Lay´s.

U paletového vystavení produktů Pepsi a Lay’s jsme v obchodech po celé ČR postavili interaktivní hrací plochu, která simulovala fotbalové hřiště. Z každého nakupujícího se tak zároveň stal i fotbalový hráč, který si mohl zkusit vstřelit gól díky velké TV s Xboxem a Kinectem. Kinect snímal pohyby zákazníků před obrazovkou a zákazník tak mohl svým pohybem ovládat pohyb hráče přímo ve hře. 

Za pomoci speciálního fotbalového promo týmu jsme docílili atmosféry, jak na opravdovém stadionu a zároveň jsme hravou a zapamatovatelnou formou komunikovali produkty Pepsi a Lay´s. 

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!