Red Bull Pit Stop

Zadání:

Uchopit koncept Red Bull Night Race s monopostem formule 1, určený do prostředí klubů a noční gastronomie a přetavit ho v něco, co bude fungovat mezi regály retailových řetězců.

Realizace:

Společnost Red Bull je krom jiného známá svým inovativním marketingem a aurou, která značku obklopuje díky jejím nekompromisním aktivitám. Nicméně na poli Trade marketingu se vždy spíše držela konzervativnějšího přístupu. Proto pro nás byla výzva a otázka prestiže toto změnit.  Během pilotního ročníku Red Bull Pit Stop jsme realizovali 6 zástavek ve spolupráci s tuzemskými největšími  obchodními  partnery Red Bullu. Podařilo se napřímo oslovit 1500 zákazníků a celá akce vytvořila očekávaný „word of mouth“ efekt. Díky ideálnímu načasování aktivita Red Bull Pit Stop také významně podpořila launch limitované edice multipack balení ze série World of Red Bull, tentokrát s tváří úřadujícího mistra světa Sebastiana Vettela.

Video:

Pojďme společně vytvořit váš projekt!