Beefeater & letní festivaly

Beefeater Gin

Eventy a social media

B&T

Víte, jaká je ultimátní letní kombinace? No přece Beefeater a tonic. V roce 2019 se o tom mohla přesvědčit snad celá Česká republika, protože jsme ji s naším klientem projeli křížem krážem na čtyřech zásadních letních festivalech, kde jsme stavěli 4 ohromné konstrukce, míchali drinky, oslovovali lidi skrz digitál a vytvářeli nezapomenutelné zážitky.

4 festivaly a tuny materiálu

Začali jsme v Praze na Metronome festivalu (21.–23. 6.). Poprvé jsme na něm vyzkoušeli novou konstrukci a zároveň otestovali, jak nám šlape servis a prodej. Hned za pár dní jsme se přesunuli do Varů na filmový festival KVIFF (28. 6. – 6. 7.). Je už takovým naším zvykem, že Beefeater na žádné akci nepřehlídnete, a ani Vary nebyly výjimkou. Vymysleli jsme si dvanáctitunovou konstrukci, kterou jsme přemostili řeku. Stavěli jsme ji 4 dny, ale stálo to za to. Náš Pupp-up bar se nacházel hned v sousedství legendárního hotelu Pupp a přilákal tisíce návštěvníků.

Z Varů jsme úprkem přejížděli na druhý konec republiky, do Ostravy na Beats for Love (3.–6. 7.), abychom představili vizuální koncept Past. Konstrukci se stovkami metrů světelného brandingu jsme umístili přímo na vrchol mírného kopečku, abychom si pojistili, že našeho klienta opravdu nikdo nemine.

Na další festival jsme zůstali v Ostravě a to na Colours of Ostrava (17.–20. 7.), kde jsme loni poprvé představili náš koncept (prolink). Barmani byli parádní, počasí se vydařilo, a tak se v našem ginovém ráji pořádaly večírky jedna radost.

Skutečný svět není na instáči, ale na instáči je ve skutečnosti celý svět.

Práce na vytvoření konstrukčních řešení na různých festivalech zabrala několika lidem přes půl roku práce a díky desítkám lidí se mohla na jednotlivých festivalech uskutečnit. Nevznikly jen 4 unikátní zóny na festivalech, ale i skvělý brandový obsah pro sociální sítě, který jsme před každou akcí i na ní samotné náležitě využili pro oslovení lidí na facebooku a instagramu. V průběhu celého léta jsme měli jasnou strategii a post plány, zvali jsme lidi na festivaly, vytvářeli stories a starali se o community management. Zapojili jsme také unikátní aplikaci pro načítání drinků, díky níž si lidé vypili slevy na merchandising a další odměny.