Beefeater feat. Covid-19

Beefeater Gin

social media

Beefeater v době corony

Píše se začátek října 2020 a bary a restaurace letos už podruhé sčítají ušlé zisky díky koronavirovým nařízením a bilancují, zda má cenu ještě pokračovat.  My máme z pozice agentury, která si zakládá na propojení offline a online světa to štěstí, že se nám i přes zdánlivé překážky nabízejí ve virtuálním prostoru způsoby, jak si i bez velkých akcí najít k publiku cestu. Jako první na trhu jsme tak během letošní celostátní karantény v březnu přišli s myšlenkou využít hromadné video cally pro účel #onlineparty, jejichž nepřehlédnutelným sponzorem se stal náš oblíbený Beefeater.

Beefeater online party Beefeater online party
Beefeater online party

Měsíční #onlineparty pro dobrou náladu

Vytvořili jsme jednoduchá videa a motivovali uživatele, aby ve stories označili profil Beefeateru a užili si s kamarády pořádnou party (i když kvůli karanténě jen online), ideálně se skleničkou Beefeatera v ruce. A hned v následujících dnech nám přicházely stories nejrůznějších online párty doplněné o naše hashtagy a Beefeater gify.

Ty nejlepší a nejoriginálnější jsme společně s klientem pravidelně odměňovali: účastníci párty byli označeni ve speciálně vytvořených stories a po dohodě s námi jim domů přišla „pozornost“ v podobě lahve ginu s originálním průvodním dopisem. Přes tento a i další formáty v profilu jsme zároveň lákali ostatní, aby se zapojili do naší #onlineparty.

Po úspěšném startu kampaně jsme vytvořili další varianty videí a formátů s cílem rozšířit cílovou skupinu (muži + ženy, věk 18-40, velká + středně velká města). Komunikaci jsme díky navýšenému mediabudgetu mohli posílit i formou šesti navazujících postů v našem vizuálním gridu na Instagramu.

Po téměř čtyřech týdnech intenzivní komunikace jsme #onlineparty ukončili. Zpětné vazby od našich fanoušků si vážíme, takže jsme se nemohli „rozloučit“ bez poděkování a reakcí na jejich stories.

Během naší jarní #onlineparty jsme oslovili přes 400 tisíc unikátních uživatelů (tj. cca 59 % cílovky Beefeateru) a dosáhli přes 4 mil. zobrazení.  V nelehké době nás o to víc bavilo udržovat dobrou náladu. Děkujeme všem, kteří se přidali, sdíleli soutěž i na svých profilech a lajkovali.

Celkem si #onlineparty uspořádalo 47 partiček! (V každé partičce bylo 3 – 8 účastníků, kteří sdíleli soutěžní stories dál na svých profilech = desítky tisíc organických views). Kompletní #onlineparty najdete na profilu Beefeateru ve výběru stories.

Nakonec nám ani tolik nevadila skutečnost, že se námi „ inspirovalo“  i několik velkých značek alko nápojů na trhu, které se snažily o podobnou komunikaci  založenou na video callech .