Launch Beefeater&Tonic v plechovce
Beefeater Gin
Road show a social media
Tento drink servírujeme českému publiku již několik let a naší hlavní aktivitou letních měsíců do minulého roku byla účast s barovou stage na nejzásadnějších tuzemských festivalech. Velmi vytíženým byl třeba na Beats for Love, KVIFF, nebo na Colours Of Ostrava, multižánrové čtyřdenní akci, která by za běžných okolností mohla i letos připravit unikátní zázemí pro představení obou produktových novinek.
Místo toho jsme díky nastalé coronavirové situaci museli s klientem rychle zareagovat, vyškolili jsme atraktivní promo týmy, vybavili je tričky, batůžky, ledvinkami, plakáty, ice boxy pro drinky a MINI Cooper vozy a poslali je do těch nejprofláknutějších tuzemských rekreačních a turistických letovisek.
Poprvé jsme si před začátkem prázdnin otestovali naše promotéry a profesionálně je zvěčnili pro obsah na sociálních sítích u pražské Hostivařské přehrady, na tzv. Sunset party. Tu jsme si zopakovali ještě několikrát spolu s dalšími sezónními podniky, které pro nás vytipovali obchodní zástupci Beefeateru. DJ´s hráli, rozdávali jsme Beefeater&Tonic alá welcome drink a po očku sledovali, jak prvním degustátorům chutná.
A pak už se to rozjelo naplno – od 10. července do 22. srpna projely naše promo týmy křížem krážem republiku, od Lipna, přes střední Povltaví až třeba k Máchovu jezeru či Pálavě. Dávali jsme ochutnat nejen drinky, ale i dobrou náladu, navazovaly kontakty s místními podniky a také nezapomínali se ptát – na chuť i na design. Protože okamžitá zpětná vazba k uváděné novince je téměř vždy žádoucí. S novinkou jsme oslovili přes 1000 podniků a dali ochutnat lidem v řádu desítek tisíc stříbrných nebo růžových plechovek gin tonicu.
Úkol BÝT VIDĚT a dostat produkt na trh v létě 2020 jsme splnili.
Bez digitálu by to nešlo
Od počátku „letní šňůry“ Beefeateru po Čechách a Moravě jsme zároveň žhavily sociální sítě, v první řadě Instagram. Příspěvky z feed i stories jsme řadili do dvou kategorií: lifestyle (komunikace samotné novinky RTD) a komunikace promo týmů, které průběžně umisťovaly instastories (fotky, videa, boomerangy) z různých lokalit. Než jsme obsah poslali do světa, vždy prošel ještě jemnou grafickou úpravou a doplnili jsme ho o připravené hashtagy a RTD gify.
Příspěvky Beefeateru na Instagramu si za celou dobu kampaně připsaly k dobru přes dva miliony zobrazení. A unikátních uživatelů, kteří mohli vidět video, nebo fotky z našeho shootingu začátkem léta byl v řádu stovek tisíc! Znovu se nám tak potvrdilo, že vytváření a propojování off- a on-line zážitků má smysl!
Suma sumárum
Provozovatelé oslovených podniků nejčastěji slyšeli na takové prodejní argumenty jako známá značka, jednoduchá příprava, možnost vzít si drink s sebou a individuální přístup v jednání ze strany distributora.
Letní „sales attack“ pro legendární britskou značku vydařil. Původně plánované počty oslovených podniků a prodaných plechovek RTD Beefeatera jsme překročili o cca 200%.
Zavřené bary a restaurace a venku zima? Nevadí, spravte si náladu s Beefeaterem RTD. Cheers!